Gave til 9 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
7 svar
3 synes godt om
1. maj 2019

Anonym trådstarter

Jeg skal lave en gavekurv til en 9 årig pige og hendes 5 årig bror og 1 årig lille søster 

Hvad kunne jeg give i gavekurven ved godt den 1 årig ikke ved hvad der foregår men hun skal også ha en lille ting.

er mest i tvivl med den 9 årig pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Er det en stor fælles kurv eller en til dem hver?

Anmeld Citér

1. maj 2019

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Er det en stor fælles kurv eller en til dem hver?

Fælles - bare lille ting de går igennem noget der er svært og de voksne omkring sig opfører sig som teenager ...

var i Tiger og SG men havde svært ved at se h ad en 9 årig pige gider :/ 

Anmeld Citér

1. maj 2019

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg tænker noget slik, kage, småkager, et eller andet hygge evt. bag nogle boller? - noget sodavand, juice, saft - noget i den stil?
et blad med noget pigen interesser sig for? og det samme til drengen - evt en malebog? nogle tuscher/farveblyanter, smarties.. noget lego hvis de er til det? et puslespil til den 1 årige? nogle strømper/undertøj, vendespil, en lille blomst + vandekande så de sammen kan passe blomsten? 3 bamser? 

Jeg ved ikke helt hvad du har i tankerne - dette er blot ideer.. ved heller ikke hvor tæt du er på børnene osv.  Håber du kan bruge noget af det  

Anmeld Citér

1. maj 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hvad med noget krea til pigen? Min datter på 9 elsker alle mulige krea-ting fra søstrene grene. Små æsker, farver/maling, silkepapirs, glimmer osv.Noget til værelset, lyskæde fx. Hårelastikker/klemme/hårbånd. 

Til 1 årig, pegebøger, puttekasse, udendørslegetøj

Hmm 5 år. Måske noget “sejt” nattøj? Netto har tit med nogle “kendte” tegneseriefigurer. LEGO, bøger. 

Det var lige hvad jeg hurtigt kunne komme på. 

Anmeld Citér

1. maj 2019

Ena

Min 9-årige + hendes veninder elsker slim og silk clay lige nu. Billig Billy og Tiger har nogle udmærket og billige udgaver. 

Anmeld Citér

1. maj 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min niece ville elske krea ting og sager - der er noget i søstrene gerne og måske neglelak. 

Til den yngste ville jeg finde en følebog og en bil. 

Hvis broren er til biler er der nogle i søstrene grene og ellers et lille lærred og lidt maling til. 

Perler og perleplader, små LEGO poser. 

Ellers også en bamse til hver 

en pose vingummier og lidt lækkert kiks, måske en rosinpakke og en figenstænger til den yngste. 

Anmeld Citér

1. maj 2019

serinasmor

min 9årige ELSKER enhjørninger, små bøger man kan skrive i, fjollede eller pæne blyanter, kreating. 

Hvis det må koste mere end 50 kr så ville jeg kigge efter en taske i fake læder i HMs voksenafdeling - min datter fik en af klassen i fødselsdagsgave og har brugt den hver dag siden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.