Positiv test med friskt blod?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2019

LaerkeN

Hej 

Jeg har testet positivt de sidste 4 dage og ville i dag være 4+0 henne, hvis der er gevinst.

Jeg har lige taget en test, og fået det mest tydelige resultat nogensinde - men da jeg tørrede mig, var der helt friskt blod på papiret. Det er vel ikke noget godt tegn? Bliver helt forvirret 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2019

Anonym

LaerkeN skriver:

Hej 

Jeg har testet positivt de sidste 4 dage og ville i dag være 4+0 henne, hvis der er gevinst.

Jeg har lige taget en test, og fået det mest tydelige resultat nogensinde - men da jeg tørrede mig, var der helt friskt blod på papiret. Det er vel ikke noget godt tegn? Bliver helt forvirret 

fingre for spiren bliver.  Jeg har selv blødt under mine graviditeter kun en smule men over længere tid... 

Anmeld Citér

30. april 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Det er ikke sikkert, at det betyder noget, så du må ikke miste modet.. Så længe at det kun er en lille smule, og det ikke bliver værre, så er det garanteret kun en pletblødning.. Det kan komme af overbelastning, for meget motion, sex.. Ja hvad som helst.. Jeg fik det en dag bare ved at stå op for længe (var dog længere henne end 4+0)

Anmeld Citér

1. maj 2019

LaerkeN

Unicorn1 skriver:

Det er ikke sikkert, at det betyder noget, så du må ikke miste modet.. Så længe at det kun er en lille smule, og det ikke bliver værre, så er det garanteret kun en pletblødning.. Det kan komme af overbelastning, for meget motion, sex.. Ja hvad som helst.. Jeg fik det en dag bare ved at stå op for længe (var dog længere henne end 4+0)

Tak for svar. Jeg har ikke blødt siden, og mine tests bliver mere og mere positive. Så jeg håber, at den stadigvæk er der :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.