Brugt Scandia barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. april 2019

Anonym trådstarter

Hej derude!

Jeg søger noget erfaring..

Jeg har ellers været helt sikker på, at vi skulle have en Emmaljunga-vogn, men idag så jeg lige denne vogn:

https://tiiner.dk/scandia-pace/

Den virker ret billigt - specielt brugt, men ved ikke om den er godt nok?

Er der nogen, der har erfaringer eller kender nogen med erfaringer indenfor Scandia-vogne?

Jeg tænker holdbarhed, styrets højde (min kæreste er næsten to meter, jeg er 1.65), etc.?

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2019

koeapabshicar

Vi købte vores på bud (ny) til 2500 med drejehjul. Den har vi haft i 1.5 år til 1 barn. Vi bruger den hver dag, og der er ingen klager! Den kan måske godt knirke lidt mere end andre men tror måske bare ikke vi har fået taget os sammen til at smører lidt her og der. Den har et lækkert langt liggemål, fuldt understøttet og er bare rigtig god! Jeg er 1.60 og manden er 1.90 og der er ingen ubehag for nogen af os :-) 

Anmeld Citér

28. april 2019

MorTil3+

Vi havde Scandia til de to små, den samme og brugte den meget, gik rigtig mange og lange ture, den var med overalt og har været så glad for den, der har aldrig været noget med den. Har solgt den videre da den stadig var pæn og fejlede ingenting efter mange års brug. Så helt klart en god vogn. Jeg købte den som udstillingsmodel for  8 år siden. Og har solgt den for et halvt år siden tror jeg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.