Gravid og voldsomme smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2019

Anonym trådstarter

Hej, 

det her er lidt nyt for mig. 

Jeg testede positiv igår, er 4+0 idag og bløder her til morgen. 

Jeg har i lidt over et døgn haft voldsom ondt i maven og fryser selvom jeg er brand varm. Tænker måske en graviditet uden for livmoderen? 

Vi havde sex igår, og det gjorde ondt, kan det være derfor jeg bløder lidt selvom det er så tidelig? 

Skal jeg ringe til vagtlægen pga af smerterne? Har det ikke særlig godt. Eller gør de alligevel ikke noget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2019

Annemette07

Anonym skriver:

Hej, 

det her er lidt nyt for mig. 

Jeg testede positiv igår, er 4+0 idag og bløder her til morgen. 

Jeg har i lidt over et døgn haft voldsom ondt i maven og fryser selvom jeg er brand varm. Tænker måske en graviditet uden for livmoderen? 

Vi havde sex igår, og det gjorde ondt, kan det være derfor jeg bløder lidt selvom det er så tidelig? 

Skal jeg ringe til vagtlægen pga af smerterne? Har det ikke særlig godt. Eller gør de alligevel ikke noget? 

Hvis du bløder meget, kan det være en spontan abort. Hvis det er lidt kan det godt skyldes sexen, men da du skriver du også har voldsomt ondt ville jeg ringe til lægen for at være sikker. Jeg ved ikke hvor tidligt man kan få symptomer på en graviditet udenfor livmoderen, men tænker det nok skal undersøges. 

Jeg ville hvert fald ringe for en sikkerheds skyld. Om ikke andet kan de fortælle hvordan du skal forholde dig ��

God bedring. 

Anmeld Citér

27. april 2019

Anonym trådstarter

Annemette07 skriver:

Hvis du bløder meget, kan det være en spontan abort. Hvis det er lidt kan det godt skyldes sexen, men da du skriver du også har voldsomt ondt ville jeg ringe til lægen for at være sikker. Jeg ved ikke hvor tidligt man kan få symptomer på en graviditet udenfor livmoderen, men tænker det nok skal undersøges. 

Jeg ville hvert fald ringe for en sikkerheds skyld. Om ikke andet kan de fortælle hvordan du skal forholde dig ��

God bedring. 

Tusind tak for svar, ser lige tiden an en time eller to, også ringer jeg nok. 

Bløder ikke meget - men heller ikke lidt lidt. Det er på papiret når jeg tør, også dryppede det 3-4 i toilettet i morges da jeg stod op 

Anmeld Citér

27. april 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg synes, at du skal finde.. Både fordi du bløder, har ondt OG har det skidt.. Det kan være mange ting, og det kan betyde lidt eller meget.. Men hellere lige blive tjekket for en sikkerheds skyld, hvis vagtlægen altså vil det 

Anmeld Citér

27. april 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Jeg synes, at du skal finde.. Både fordi du bløder, har ondt OG har det skidt.. Det kan være mange ting, og det kan betyde lidt eller meget.. Men hellere lige blive tjekket for en sikkerheds skyld, hvis vagtlægen altså vil det 

Har været ved vagtlægen, og det er en spontan abort. Bløder meget kraftig nu, og testen var negativ nu. Kroppen har formentlig klaret det, og ellers måtte jeg ringe igen, hvis det blødte voldsomt eller jeg fik ulidelig ondt.

har stadig mega ondt 

Anmeld Citér

27. april 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Har været ved vagtlægen, og det er en spontan abort. Bløder meget kraftig nu, og testen var negativ nu. Kroppen har formentlig klaret det, og ellers måtte jeg ringe igen, hvis det blødte voldsomt eller jeg fik ulidelig ondt.

har stadig mega ondt 

Det er jeg ked af at høre.. En kæmpe krammer til dig 

Anmeld Citér

27. april 2019

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det er jeg ked af at høre.. En kæmpe krammer til dig 

Tak 

Anmeld Citér

27. april 2019

Anonym

Det er jeg ked af læse men godt du kom til læge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.