Hjælp!! Positiv test men menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
19 svar
7 synes godt om
26. april 2019

Ønskebaby2020

Profilbillede for Ønskebaby2020

Jeg har i denne cyklus forsøgt mig med progesteron creme i håb om min lutealfase kunne forlænges eller i det mindste få en tykkere slimhinde i livmoderen.. Idag 11 dage efter positiv ægløsningstest fik jeg desværre min menstruation, men samtidig en positiv graviditetstest.. Ville være 3+3 idag 

Nu er jeg bare SÅ meget itvivl, er håbet ude nu hvor jeg har fået min menstruation, eller skal jeg forsætte med cremen og se om det alligevel er lykkedes 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2019

Ønskebaby2020

MVL skriver:

Jeg har i denne cyklus forsøgt mig med progesteron creme i håb om min lutealfase kunne forlænges eller i det mindste få en tykkere slimhinde i livmoderen.. Idag 11 dage efter positiv ægløsningstest fik jeg desværre min menstruation, men samtidig en positiv graviditetstest.. Ville være 3+3 idag 

Nu er jeg bare SÅ meget itvivl, er håbet ude nu hvor jeg har fået min menstruation, eller skal jeg forsætte med cremen og se om det alligevel er lykkedes 

Og her testen hvor den er tør.

Ved godt i selvfølgelig ikke kan firtæfor mig hvorvidt jeg er gravid eller oplever endnu en bio. 

Tænkte bare der måske var nogen som havde erfaring med tilskud af progesteron og om det kan hjælpe noget at blive ved med det trods blødning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. april 2019

M O R til J Vega

MVL skriver:

Er det ikke sådan, at ved brug af den creme,  kan det slå ud på en graviditet test? 

Anmeld Citér

26. april 2019

Ønskebaby2020

M O R til J Vega skriver:

Er det ikke sådan, at ved brug af den creme,  kan det slå ud på en graviditet test? 

Altså progesteron??  Det håber jeg da ikke!! Har testet de sidste på dage og har først fået en positiv graviditetstest idag. 

Måske der er andre som ved det? 

Anmeld Citér

26. april 2019

M O R til J Vega

MVL skriver:

Altså progesteron??  Det håber jeg da ikke!! Har testet de sidste på dage og har først fået en positiv graviditetstest idag. 

Måske der er andre som ved det? 

Ved desværre ikke så meget om det - men har lige prøvet at læse på det, og hvad jeg kan læste slår det ikke ud på g test. 

I mine øjne er din test positiv. Spørgsmålet er så om det er en bio, fordi du bløder. Bløder du meget? 

Anmeld Citér

26. april 2019

Ønskebaby2020

Ved desværre ikke så meget om det - men har lige prøvet at læse på det, og hvad jeg kan læste slår det ikke ud på g test. 

I mine øjne er din test positiv. Spørgsmålet er så om det er en bio, fordi du bløder. Bløder du meget? 

Jeg bløder ikke i et bind men kun når jeg tørre mig. Må se hvad testen siger imorgen 

Anmeld Citér

26. april 2019

M O R til J Vega

MVL skriver:

Jeg bløder ikke i et bind men kun når jeg tørre mig. Må se hvad testen siger imorgen 

Så tænker jeg der er håb forude 

Anmeld Citér

26. april 2019

Ønskebaby2020

Så tænker jeg der er håb forude 

Tak 

Anmeld Citér

26. april 2019

Stivdie

Hvis du er ca 3+3 og du bløder en anelse, når du tørrer dig, kan det måske også være implantationsblødning? 

Anmeld Citér

26. april 2019

Ønskebaby2020

Stivdie skriver:

Hvis du er ca 3+3 og du bløder en anelse, når du tørrer dig, kan det måske også være implantationsblødning? 

Åhh.. det ville være skønt hvis det var tilfældet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.