Tør man håbe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
6 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2019

LaerkeN

Hej 

Jeg er igang med mit 2. IVF forsøg og ville være 3+4 henne, hvis jeg er så heldig at være blevet gravid. 

Jeg har aldrig før haft antydningen af en ekstra streg på en graviditetstest og er derfor lidt på bar bund her... Kan denne test mon være positiv? Der er en svag lyserød streg - lidt sværere at se på billedet end i virkeligheden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2019

baby_drømme

LaerkeN skriver:

Hej 

Jeg er igang med mit 2. IVF forsøg og ville være 3+4 henne, hvis jeg er så heldig at være blevet gravid. 

Jeg har aldrig før haft antydningen af en ekstra streg på en graviditetstest og er derfor lidt på bar bund her... Kan denne test mon være positiv? Der er en svag lyserød streg - lidt sværere at se på billedet end i virkeligheden.

Jeg kan godt se en ekstra streg 

Anmeld Citér

27. april 2019

Muffinmus

Jeg kan nu også sagtens se den..

Anmeld Citér

27. april 2019

SejtNavnHer

Dén der er positiv. Congrats! 

Anmeld Citér

27. april 2019

LaerkeN

Jubiii, hvor dejligt med jeres svar! Jeg håber, at den fortsætter med at blive mere tydelig så.

Har lagt billede op af tests med 1 døgns mellemrum også nu��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. april 2019

ErDuHerIkkeSnart

Har du tester Ovitrelle (eller hvad du nu har taget som ægløsningssprøjte) ude, så du er sikker på, at det ikke er den som driller? Hvis du har, så ja, det ligner en meget tidligt positiv test ...

Anmeld Citér

28. april 2019

LaerkeN

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Har du tester Ovitrelle (eller hvad du nu har taget som ægløsningssprøjte) ude, så du er sikker på, at det ikke er den som driller? Hvis du har, så ja, det ligner en meget tidligt positiv test ...

Det er 15 dage siden, at jeg tog ovitrellen. Så den burde være ude af kroppen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.