Gode råd søges og motivation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2019

lærke.morell

Hej Alle sammen. 

Min kæreste og jeg har prøvet at få et barn i 3 år! Men desværre uden held! Vi er begge blevet testet, og vi fejler ikke noget. Jeg har også en søn på 9, fra tidligere forhold. 

Hvor lang tid har I andre prøvet? Før det lykkes for jer. 

Hvad gjorde I for at det lykkes? (Vitaminer, motion, vægttab, akupunktur, stress af mm)  

håber I kan hjælpe, for er godt nok ved at miste motivationen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2019

claudia-Arlind

Hej tror mig du ikke den eneste jeg har en søn på 4 og prøver at får nummer 2 i 3 år Vi begge sund og raske . Så håber det er iorden, jeg følger med  

Anmeld Citér

29. april 2019

lærke.morell

Ja du følger bare med  

Anmeld Citér

29. april 2019

koeapabshicar

Hej. Vi har været i behandling (icsi) for at få vores første barn. Han er snart 1,5 år og vi har aldrig beskyttet os siden vi fik ham. Vi har aktivt  prøvet at blive gravide igen i ca 6 mdr nu og tålmodigheden er ved at rende fra mig. Det er nok også fordi jeg ved vi sikkert bare skal i behandling igen. 

Vi har tabt os, lever sundt og i den her cyklus starter vi med akupunktur, begge to. Jeg kan fornemme at det oftest kun er kvinden der får akupunktur men manden kan jo have de samme ubalancer i kroppen som kvinden kan. Derfor tager vi begge afsted. 

Vi forsøger at spise efter “spis dig gravid” som meget kort siger man skal holde sig fra sukker. Brød osv omdanner sig også til sukker i kroppen og derfor bør man også holde sig fra det. Vi er meget bevidste om at der er forskel på at spise for at tabe sig og spise for at leve sundt. Vi spiser fx rigtig meget sundt fedt. 

Og så kan du da lige få et par skrøner med på vejen. Din mand skal spise valnødder de giver god sædkvalitet og yams skulle højne fertiliteten helt vanvittigt. Der er et land i Afrika hvor tvilligeraten er vildt høj og det skulle være fordi de spise en masse yams. 

Man bliver en smule skør af, ikke at blive gravid og vil derfor gerne prøve det hele  Det gør jeg i hvert fald. 

Jeg krydser fingre for det snart er jere tur! Det er bare pisse hårdt! 

Anmeld Citér

30. april 2019

Camillos

lærke.morell skriver:

Hej Alle sammen. 

Min kæreste og jeg har prøvet at få et barn i 3 år! Men desværre uden held! Vi er begge blevet testet, og vi fejler ikke noget. Jeg har også en søn på 9, fra tidligere forhold. 

Hvor lang tid har I andre prøvet? Før det lykkes for jer. 

Hvad gjorde I for at det lykkes? (Vitaminer, motion, vægttab, akupunktur, stress af mm)  

håber I kan hjælpe, for er godt nok ved at miste motivationen 

Hmmm altså det har virket hver gang jeg har tabt mig og dyrket motion spist normalt men sundt, men jeg har også pcos... Hvad med din kærestes sædkvalitet er den blevet tjekket ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.