Gavebeløb konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
8 svar
3 synes godt om
26. april 2019

januar16

Hej 

Hvad er passende at give for nu om stunder? Det er noget tid siden jeg blev konfirmeret og der fik jeg nærmest ingen penge, men end masse halskæder og bøger.

Jeg skal til min nieces konfirmation inden længe og tænker umiddelbart at give penge. Det står øverst på ønskelisten og så skal det ikke byttes  

De bor 2 timer væk og jeg har aldrig haft et tæt forhold til min (halv) storesøster som er 15 år ældre end mig. Det er nogen vi maks ser 1-2 gange om året. 

Vi har umiddelbart snakket om 500kr - men er det for lidt? Vi har god økonomi, og begge fornuftige jobs, så kan ikke finde ud af om det er for nærigt med 500kr. Jeg tænker beløbet skal være højere end hvad man ville give til fødselsdag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2019

Soonmom

Jeg synes 500 kr lyder fint 

Anmeld Citér

26. april 2019

Christabelle

Jeg ville selv give for 500, så det synes jeg lyder fint  

Anmeld Citér

26. april 2019

Pb18

Vi skal til konfirmation snart hos babys granfætter og vi giver 500 kr 

Anmeld Citér

26. april 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

500 er fint. Hvis det var en tæt søster og niece, så havde jeg sagt 1000 kr.

Anmeld Citér

26. april 2019

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min nevø skal konfirmeres næste år, og der regner jeg at give for 500 kr fra mine børn og mig.

Anmeld Citér

26. april 2019

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

500 kr. og hvis I synes, at det er for lidt kan jeres børn evt. give et par øreringe som hun kan gemme

Anmeld Citér

27. april 2019

Lunae

januar16 skriver:

Hej 

Hvad er passende at give for nu om stunder? Det er noget tid siden jeg blev konfirmeret og der fik jeg nærmest ingen penge, men end masse halskæder og bøger.

Jeg skal til min nieces konfirmation inden længe og tænker umiddelbart at give penge. Det står øverst på ønskelisten og så skal det ikke byttes  

De bor 2 timer væk og jeg har aldrig haft et tæt forhold til min (halv) storesøster som er 15 år ældre end mig. Det er nogen vi maks ser 1-2 gange om året. 

Vi har umiddelbart snakket om 500kr - men er det for lidt? Vi har god økonomi, og begge fornuftige jobs, så kan ikke finde ud af om det er for nærigt med 500kr. Jeg tænker beløbet skal være højere end hvad man ville give til fødselsdag?

Jeg tænker at 500 kr er ganske fint.

Anmeld Citér

27. april 2019

Hectar

Giv hvad du synes. 500 kr er et fint beløb.  Min kærestes kusine skal konfirmeres i dag og hun får for 300 kr, mens min niece ser skal konfirmeres om en måneds tid får for 1000 kr. Vi giver hvad vi har lyst og råd til, men også lidt efter hvor tætte vi er personen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.