Andre uden liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. april 2008

ivfmarie

Nu er jeg jo fanget i sofaen, og man skulle tro at tiden blev lang, meeeen jeg har fundet et nyt vanedannende spil - prøv det hvis I mangler noget at få weekenden til at gå med :D

http://www.gamefools.com/onlinegames/free/CoffeeRu sh.html

Marie - afhængig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2008

Loggidut

nu har jeg studeret dit indlæg her mange gange...kørt musen frem og tilbage....men du kan fandme tro det blir løgn, du skal ikke trække mig ned i dit sørgelige søl af et liv! niks...jeg er standhaftig...jeg klikker ikke på det link, for jeg ved jo godt det kommer til at koste mig flere dage foran compen...og stakke af opvaske, umulige børn, og en fyldt vasketøjskurv...du kan tro det bliver løgn...jeg tør dælme knap nok svare dig her, for linket står og lure mens jeg skriver, lige neden under ....aj du er bare fej, men jeg klikker dælme ikke på det...glem det, du er simpelthen en pulverheks i forklædning som pirat...som forsøger at forvanle alle vi andre til spille-freaks...glem det marie...glem det!

Anmeld

12. april 2008

birgittemarie

Øv, jeg gjorde det og sidder heldigvis nu og har problemer med at downloade den free trial version, så jeg prøver alt hvad jeg kan, at lade være med at gå derind igen.
Godt spil, naturligvis og god bedring til foden.

Birgitte - afhængig

Anmeld

12. april 2008

Marco2

Kunne ikke lade være og tjente 916$ i demoen...

Anmeld

12. april 2008

ivfmarie

Jeg har lige fået dagens rapport for dag nr 42: 117.116$ !

Men nu har jeg også spillet nonstop i tre dage... Jeg er rigtig god til at servere kaffe - og score tips!

Marie - der nu åbenlyst praler af ikke at have et liv :(

Anmeld

13. april 2008

Hyner

Hey hvor dælen finder du de spil henne??? Jeg har spillet meget på komog vind men også på tv2 de er bare ikke nær så sjove som det du nu kommer med.... Hvor finder du dem......??? I NEED!!!!
Krams Henriette.

Anmeld

13. april 2008

ivfmarie

Hyner skriver:

Hey hvor dælen finder du de spil henne??? Jeg har spillet meget på komog vind men også på tv2 de er bare ikke nær så sjove som det du nu kommer med.... Hvor finder du dem......??? I NEED!!!!
Krams Henriette.

Prøv at se på denne side:

http://www.arcadetown.com/

Men glem os nu ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.