Hvor sociale er jeres små børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
3 svar
3 synes godt om
22. april 2019

Astrid&alex

Som overskriften siger ville jeg være glad for lidt feedback på hvor sociale jeres børn på en 2-3 år er/var da de var i alder. Altså om de aktivt søgte andre børn - på legepladsen, på ferie osv. Og hvis de ikke var sociale i den alder hvornår de ca. Blev det.  Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2019

Missyou

Tror det er megrt forskelligt fra barn til barn. 

Min ældste var meget social fra 2 års alderen og fandt altid nogle at lege med.

min yngste er nu 3 1/2 og ikke særligt social. Han leger med storebror- aldrig med fremmede børn- og opsøger dem absolut ikke. I børnehaven leger han endnu også meget selv- han begynder dog at lege en smule med enkelte børn nu. Men han er bare rigtig glad for sit eget selskab ��

Anmeld Citér

22. april 2019

Babilooo

Min yngste er meget social finder altid legevenner.

Vores ældste er rigtig dårlig til navne, har 2–3 han leger med i skolen. Og i børnehaven havde han også to tætte venner han søgte. Han har så aspergers. I vuggestuen legede han en hel del for sig selv og søgte en del de voksne.

Anmeld Citér

22. april 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Astrid&alex skriver:

Som overskriften siger ville jeg være glad for lidt feedback på hvor sociale jeres børn på en 2-3 år er/var da de var i alder. Altså om de aktivt søgte andre børn - på legepladsen, på ferie osv. Og hvis de ikke var sociale i den alder hvornår de ca. Blev det.  Tak 

Altså mine børn har aldrig søgt nogle børn på legepladser - tror en blanding af generthed og de legede med os forældre og senere med hinanden. Så behovet var der ikke. 

Med har dog altid været fint sociale i børnehaven og vuggestuen. Når de er små, kan de endnu ikke lege sammen og det bliver højst til parallel leg. Så tænker ikke det er noget du behøver bekymrer dig om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.