lige nogle spøgsmål?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg har lige nogle spøgsmål.
- kan de godt finde på og sætte en igang hvis de mener han ikk skal blive større ind nu på grund af min alder??

-- og så ville jeg høre om i har prøvet og ha så meget luft i maven at det lyder som om at luften kommer ud ag maven , syns det vildt men sådan lyder det altså ved miig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Maise

T24/10-09 skriver:

hej
- kan de godt finde på og sætte en igang hvis de mener han ikk skal blive større ind nu på grund af min alder??

-- og så ville jeg høre om i har prøvet og ha så meget luft i maven at det lyder som om at luften kommer ud ag maven , syns det vildt men sådan lyder det altså ved miig

Det første spørgsmål kan jeg ikke svare på, men det andet kender jeg selv til. Det lyder nogen gange som om der er en der skriger meget høje lyde inde fra min mave og jeg kan mæeke at det er luft. Det lyder helt vildt højt. tror det er fordi at tarmene bliver mast nu hvor man er højgravid. held og lykke med fødslen når du når dertil

Anmeld

20. oktober 2009

christina2412

jeg har fulgt lidt med i dit indlæg, for skal jo også snart føde

du skriver i et af dem han bliver skudt til mellem 3000-3500 g det er da ikke for lille et barn.

tror ikke de sætter en igang pga ens alder må jeg indrømme  så længe dig og bebs har det godt vil jeg tro de lader dig gå til 42+0 hvis der ikke er sket noget, hva jeg da håber på der er

held og lykke

christina 36+5

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Hej  Din alder har intet af gøre med hvor stort et barn du kan føde . Din dreng er jo lille og fin så ingen problemer der . Jeg er temmelig spinkel og har født 2 børn over 4 kg ,, intet problem i det ..  Jeg er gået 10 dage over tid med begge drenge , fødslen gik i gang af sig selv og de tænker slet ikke på at sætte folk i gang før man er gået 14 dage over tid , med mimdre noget er galt self.   Går du og holder på luften ?? For så kan ens tarme godt begynde at larme så voldsomt ...   Held og lykke med fødslen   Gid det var mig..

Anmeld

20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

christina2412 skriver:

jeg har fulgt lidt med i dit indlæg, for skal jo også snart føde

du skriver i et af dem han bliver skudt til mellem 3000-3500 g det er da ikke for lille et barn.

tror ikke de sætter en igang pga ens alder må jeg indrømme  så længe dig og bebs har det godt vil jeg tro de lader dig gå til 42+0 hvis der ikke er sket noget, hva jeg da håber på der er

held og lykke

christina 36+5

nu ved jeg jo ikk hvad han vejer, skal til scanning her kl 11.15 for og se

Anmeld

20. oktober 2009

engel24

T24/10-09 skriver:

hej

Moins

De snakkede om at jeg skulle regne med en tidlig fødsel, da han var stor .. men øhh nææ der er ikke sket noget endnu, har termin på mandag

men med lydene ... JUP .. dem her jeg også synes det lyder helt vild, som om den lille prutter helt vild til tider ...

Anmeld

20. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

engel24 skriver:

Moins

De snakkede om at jeg skulle regne med en tidlig fødsel, da han var stor .. men øhh nææ der er ikke sket noget endnu, har termin på mandag

men med lydene ... JUP .. dem her jeg også synes det lyder helt vild, som om den lille prutter helt vild til tider ...

hehe ja syns det lyder lidt sjovt. slog en prut igår og han hoppede helt vildt der inde som om han fik en cock. ku ikk lade værd med og grine

39+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.