ivf/iccs efter graviditet, nr 2 efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2019

BienBlomsten

Hej.

Jeg søger erfaring med at starte ivf/iccs behandling efter en vellykket graviditet (også fra behandling).

Jeg har været i behandling i 3 år, og ruger nu på en lille dreng der kommer til sommer. Lægerne har meldt ud at min krop i en alder af 31 er ved at nå sin udløbsdato for at være fertil, så hvis vi skal have flere børn skal det ske inden for et år efter fødslen, vil de estimere. 

Jeg søger ikke kommentarere omkring hvad der er forsvarligt over for min krop, min kommende søn eller mand. Vi har ikke taget en beslutning om flere børn, da vi indtilvidere kun undersøger vores muligheder og andres erfaringer, inden vi selv tager en beslutning. 

God dag

og held og lykke til andre i denne verden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2019

Imaong

Vi var i icsi behandling med vores børn første forsøg fik vi et æg op og et enkelt klarede den til frys. 

Det endte med aks af min datter. 

11 måneder efter var vi på klinikken igen og måtte faktisk gå i gang igen selvom jeg havde fået aks. Dog var min slimhinde ikke afstød så måtte vente så kom først igang da min datter var 14 måneder 

vi fik ægget op og lillesøster kom til dog nogen uger før tid der er 22 måneder imellem og det er helt fantastisk. 

Skrev med en der gik i gang 4 måneder efter sit aks icsi igen hun fik bare tjekker sit ar inden og fik grønt lys dog skulle der desværre gå et år med behandlinger igen før der var bid 

personligt hvis i ønsker to børn ville jeg ikk tøve med at starter igen efter de 8 uger hvis overskuet er der :-) 

Anmeld Citér

21. april 2019

ErDuHerIkkeSnart

Der bør ikke være noget til hinders for at forsøge igen med en hurtig graviditet efter fødsel, det er der jo mange som gør. Vær dog opmærksom på, at du jo ikke aner hvornår din cyklus kommer igang igen efter en fødsel. For mig gik der 9-10 måneder og klinikken frarådede desuden behandling så længe jeg ammede (dertil havde jeg fået et kejsersnit, som gav yderligere grund til at vente)... så man er desværre langt fra herre over det - men det ved I selvfølgelig allerede godt efter år i behandling. Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.