Praktiske tips om zoologisk have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2019

fehår

Vi skal i zoologisk have om nogle uger. Jeg har ikke været der i 15 år, så jeg ved intet. 

Hvordan er priser i forhold til mad? Jeg har kigget på restauranterne, men har ikke kunnet finde info i forhold til caféer, issteder, osv. Hvis man selv medbringer, er der så gode steder at sidde ned og nyde maden?

Hvordan gør I med børn, der sover lur? Er det omstændeligt at komme rundt med klapvogn? 

Andre gode råd ellers tips?

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2019

Loa

Du kan sagtens komme rundt med klapvogn eller barnevogn, ingen problemer. Is synes jeg er sådan normalt pris niveau, mad synes jeg desværre er dyrt for noget ret sløjt, medmindre man prøver de deciderede pæne spisesteder, og det synes jeg er endnu dyrere og ikke så børnevenligt. 

Ville klart selv lave mad og tage med. Der er masser af bord/bænke sæt rundt omkring. Eller et tæppe på græsset og spise der. Og så bruge pengene på en is. 

Hvis i ikke har årskort så er indgangen blevet pebret efterhånden 

Anmeld Citér

20. april 2019

Soonmom

Afhængig af hvilken zoo der er tale om, kan man generelt godt komme rundt med klap /barnevogn, massere af steder man kan sidde og spise.

Priserne på mad er som alle andre attraktioner høje og kvaliteten dårlig, så jeg ville klart tage madpakke med

Vi har kort til den lokale zoo, så er der kun om formiddagen eller eftermiddag, dvs vi tager hjem og sover lur. 

Da vi var i løveparken, havde vi vogne med til begge to, men ingen kunne finde ro til at sove, så vi kørte tidligt hjem så de sov i bilen

Anmeld Citér

20. april 2019

fehår

Aah jeg burde da lige have nævnt, at det er Københavns zoo! Vi kommer langvejs fra med bus og tog, så derfor forsøger vi at få styr på alt det praktiske på forhånd

Anmeld Citér

20. april 2019

Lje

Aah jeg burde da lige have nævnt, at det er Københavns zoo! Vi kommer langvejs fra med bus og tog, så derfor forsøger vi at få styr på alt det praktiske på forhånd

Super nemt at komme rundt med klapvogn. Enig med de andre: maden er dyr og dårlig. Ta' en god madpakke med og måske den første kop kaffe i et termokrus.

Da vi boede tæt på, havde vi årskort og vi tog tit derhen 1 time inden lur, dimsede rundt, sagde godnat og så smed jeg mig i en strandstol (de stod ved siden af kamelerne) med en bog og min madpakke mens barnet sov et par timer i skyggen af et træ. Synes altid det var muligt at finde lidt afsides 'plads' væk fra larmen til lige at lade roen og søvnen indfinde sig. 

Der er super fine legepladser og gode forhold med borde/bænke, så man kan sagtens få det til at fungere med medbragt mad.

God tur

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.