Har i dag tabt den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2019

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

For 4 timer siden gik det hele igang og jeg har nu tabt min baby på ca 9 uger. 

Så vil høre om hvor langtid det har taget jer andre at blive gravid igen og hvordan i klare dagene efter det var sket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2019

SejtNavnHer

Profilbillede for SejtNavnHer

Åh nej altså. Det er jeg SÅ ked af at høre! 

Jeg har “kun” tabt 3 graviditeter i uge 5 (BIO), men selv det, var umenneskeligt hårdt. Her har jeg kunne blive gravid igen i anden cyklus efter tabet.

Teknisk set kan du godt blive gravid igen allerede i efterfølgende cyklus, hvis ellers det hele er forløbet “ukompliceret”, men måske du lige trænger til en lille puster før du begynder igen? 

Kæmpekram til dig! 

Anmeld Citér

20. april 2019

FruK

Profilbillede for FruK

Puha... det er så hårdt. 

Tanker til dig.

Jeg aborterede også i uge 9. Efter tjek hvor alt var ok, og ægløsning var på vej, gik vi i gang igen. Jeg blev gravid, før jeg fik mens.

håber det bedste for dig!  

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym trådstarter

SejtNavnHer skriver:

Åh nej altså. Det er jeg SÅ ked af at høre! 

Jeg har “kun” tabt 3 graviditeter i uge 5 (BIO), men selv det, var umenneskeligt hårdt. Her har jeg kunne blive gravid igen i anden cyklus efter tabet.

Teknisk set kan du godt blive gravid igen allerede i efterfølgende cyklus, hvis ellers det hele er forløbet “ukompliceret”, men måske du lige trænger til en lille puster før du begynder igen? 

Kæmpekram til dig! 

Mange tak, ja det umenneskeligt hårdt, jeg har virkelig ned tur på og kan ikke stoppe med at græde det så hårdt og igår aså jeg den lille og dens hjerte blinke så jeg er så forvirret over hvordan det kan gå sådan galt dagen efter. 

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Puha... det er så hårdt. 

Tanker til dig.

Jeg aborterede også i uge 9. Efter tjek hvor alt var ok, og ægløsning var på vej, gik vi i gang igen. Jeg blev gravid, før jeg fik mens.

håber det bedste for dig!  

Puha nej det sku ikke så fedt. 

Så efter at den lille var gået tabt så bliv du gravid hvor lang tid efter 

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym

Jeg er 5 uger idag og har så blødt lidt for meget. At vagtlægen sagde at jeg måske har en uønsket abort. Det er så hårdt.. Hvordan viste I det med 100 % han sagde også at jeg ikke behøver at komme inde for de kan ikke gør noget for mig 

Anmeld Citér

20. april 2019

Anonym

Mistede ved 7-8. uge, og det hjalp på en eller anden måde at vide at det er utrolig normalt så tidligt - så det ikke var sådan en vild sjælden ulykkelig ting der havde ramt mig. 

Blev gravid inden for de efterfølgende 3 måneder.

Anmeld Citér

20. april 2019

FruK

Profilbillede for FruK
Anonym skriver:

Puha nej det sku ikke så fedt. 

Så efter at den lille var gået tabt så bliv du gravid hvor lang tid efter 

Kan ikke huske det præcis. Men det var få uger. Jeg var til tjek 7-10 dage efter aborten, og da alt var fint, gik vi i gang. Og så fik jeg sp leding mens, som jeg ellers burde have haft et par uger senere.

Anmeld Citér

21. april 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej alle sammen. 

For 4 timer siden gik det hele igang og jeg har nu tabt min baby på ca 9 uger. 

Så vil høre om hvor langtid det har taget jer andre at blive gravid igen og hvordan i klare dagene efter det var sket. 

Hej...

Det er jeg virkelig ked af at høre.

Jeg tabte vores nr. 2, da jeg skulle have været Ca. 10 uger henne. Det var virkelig hårdt.

Vi var til scanning omkring uge 7. Der viste det sig at den var for lille i forhold til, hvor langt jeg var.

Ca 2-3 uger efter begyndte jeg at bløde.

Der gik et år før det lykkedes igen. Min krop tog lang tid om at komme sig. Der gik 6 måneder inden min cyklus blev normal igen.

Jeg håber inderligt ikke at det er tilfældet hos jer. 

Jeg krydser for at det snart lykkedes for jer. 

Anmeld Citér

21. april 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er 5 uger idag og har så blødt lidt for meget. At vagtlægen sagde at jeg måske har en uønsket abort. Det er så hårdt.. Hvordan viste I det med 100 % han sagde også at jeg ikke behøver at komme inde for de kan ikke gør noget for mig 

Altså vi viste det ikke, jeg men viste det godt oppe i mit hoved at den var på vej ud for ud af det blå blødte jeg, og jeg kunne ikke få det til at stoppe der gik 4 dage med okay blod hvergang jeg bar min datter bliv det være men hade kun lidt ondt det var ikke så slemt men da det skete gjorde det meget ondt og ud af det blå igår begyndte jeg at bløde rigtigt meget det blødte ned at mine ben og jeg løb ud på wcet og det løb og løb vi ringe der efter en ambulance den kom på 1 minut og de skønne sig op i min lejlighed og så det og de tag mig med på huspitalet og hvor jeg så fik af vide at den lille var på vej ud, der gik ca 2 timer efter og så sad jeg med den lille i min hånd det var meget ubehageligt, jeg græd og græd og kunne ikke finde holde og hale i det hele for dagen før der var jeg inde og se den og hjerte blinke på højtry og lægen sagde at alt var fint og den så sund og rask ud men hun undre sig over den kun var på str med en i 6 uge og sagde det til mig, og jeg bliv lidt bekymret men hun sagde at det ville kun kunne gå naturens gang, men da det hele skete kom det stadig som et chok efter alt men du skal huske at mærke godt efter og lydt godt til din krop for er den på vej og du bløder nu så tag det roligt og lyd godt efter slap af i kroppen og lad den komme ud for ellers bliver det ikke sjovt.

Jeg var forvirre og ked alt den tid og jeg tænke slet ikke på andet end at det måtte være noget galt med mig.

Husk er den på vej ud betyder det ikke der er noget galt med dig men at der er med din baby måske har den det ikke så godt måske fungere den ikke som den skulle og det bedre at lade det gå naturens gang end at skulle have en udskridning end at lade den komme selv.

Jeg ved det du går igemmen er hårdt jeg er selv i den periode nu men mind dig selvom at det hele nok skal gå for så gør det knus her fra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.