Tilskud til privat dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.152 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid

nogle herinde som får tilskud til privat pasning hvornår får man pengene på ens konto? Er det før eller efter den 1 i Månden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2019

koeapabshicar

Lykkeligmoraltid skriver:

nogle herinde som får tilskud til privat pasning hvornår får man pengene på ens konto? Er det før eller efter den 1 i Månden 

Det er i hvert fald efter man har betalt er jeg ret sikker på. Det er noget med at man skal betale den sidste hverdag i måneden og får tilskuddet den første (hverdag i måneden). 

Anmeld Citér

19. april 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Vi får tilskuddet dagen før sidste bankdag, så det passer med at dagplejemoderen får pengene, ligesom vi får vores løn, sidste bankdag i måneden. 

Men husk at søge i god tid, for der er noget med det skal være en måned før, i hvert fald, hvis du skal være sikker på at få tilskuddet til første dagplejebetaling. 

Anmeld Citér

19. april 2019

Babyklar87

koeapabshicar skriver:

Det er i hvert fald efter man har betalt er jeg ret sikker på. Det er noget med at man skal betale den sidste hverdag i måneden og får tilskuddet den første (hverdag i måneden). 

Dette tror jeg ikke er korrekt. Hverken vi, eller dem vi kender der har børn i privat pasningsordning skal selv “punge ud,” med tilskudsbeløbet. Det vil jo reelt sige at rigtig mange vil være i relativt stort underskud hver evig eneste måned. 

Anmeld Citér

19. april 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid
Babyklar87 skriver:

Vi får tilskuddet dagen før sidste bankdag, så det passer med at dagplejemoderen får pengene, ligesom vi får vores løn, sidste bankdag i måneden. 

Men husk at søge i god tid, for der er noget med det skal være en måned før, i hvert fald, hvis du skal være sikker på at få tilskuddet til første dagplejebetaling. 

Vi har søgt og fået det godkendt der står bare intet om hvornår de bliver udbetalt  

og jeg synes bare det ret mange penge at ligge ud selv men de kommer nok til den sidste bank dag i måneden så ��

Anmeld Citér

19. april 2019

Babyklar87

Vi har søgt og fået det godkendt der står bare intet om hvornår de bliver udbetalt  

og jeg synes bare det ret mange penge at ligge ud selv men de kommer nok til den sidste bank dag i måneden så ��

Kan ikke forstå I ikke kan se hvornår udbetalingen sker. 

Kan se der hos mig stod at de bliver udbetalt sidste bankdag i måneden, men de går ind dagen før hos mig. 

Anmeld Citér

19. april 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

Man får tilskuddet enten på betalingsdagen eller dagen inden ��

Anmeld Citér

19. april 2019

koeapabshicar

Babyklar87 skriver:

Dette tror jeg ikke er korrekt. Hverken vi, eller dem vi kender der har børn i privat pasningsordning skal selv “punge ud,” med tilskudsbeløbet. Det vil jo reelt sige at rigtig mange vil være i relativt stort underskud hver evig eneste måned. 

Det fik vi bare at vide da vi ville skrive os op til en privat dagpleje. Jeg undrede mig nemlig over det men hun sagde det ret bestemt, som i “ja i kommer til at mangle pengene men de kommer”. Og så tænkte jeg ikke videre over det da vi valgte anden vej :-) Men kan da godt se andre virker til at have mere styr på det :-)

Anmeld Citér

19. april 2019

fehår

Hos os går tilskuddet ind sidste bankdag i måneden. 

Anmeld Citér

19. april 2019

Mort3

Da vores var i privat dagpleje i Viborg Kommune var tilskuddet bagudbetalt. Det vin sige at vi havde lagt ud for tilskuddet. Vi betalte start måned og fik beløbet sidst i lpned. Det betød så, at den måned vi holdte i dagplejen fik vi så tilsvarende tilskuddet sidst på måneden, så vi fik beløbet igen, som vi først havde "lagt ud". 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.