Ingen menstruation og negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. april 2019

Lisette W

Min yngste er snart 13 måneder. Jeg fik første menstruation efter fødsel i starten af februar og igen i starten af marts. I starten af april fik jeg menstruation smerter men det blev ved smerterne. Jeg har taget i alt 4 tests som alle er negative hvilket de også bør være da jeg har en kobberspiral. Men jeg har aldrig før oplevet at menstruationen er udeblevet ud over de to gange hvor jeg var gravid. Jeg føler ikke at jeg er gravid men kan menstruationen bare sådan stoppe igen efter den lige er kommet tilbage? Jeg er 31 og burde have nogle år endnu inden overgangsalderen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2019

Camillos

Lisette W skriver:

Min yngste er snart 13 måneder. Jeg fik første menstruation efter fødsel i starten af februar og igen i starten af marts. I starten af april fik jeg menstruation smerter men det blev ved smerterne. Jeg har taget i alt 4 tests som alle er negative hvilket de også bør være da jeg har en kobberspiral. Men jeg har aldrig før oplevet at menstruationen er udeblevet ud over de to gange hvor jeg var gravid. Jeg føler ikke at jeg er gravid men kan menstruationen bare sådan stoppe igen efter den lige er kommet tilbage? Jeg er 31 og burde have nogle år endnu inden overgangsalderen

Det kan sagtens være din krop ikke er kommet ind i ordentligt cyklus endnu efter fødsel osv.. Det kan tage et godt stykke tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.