Badeland i /omkring Valby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2019

Anonym trådstarter

Jeg planlægger en overraskelse i form af en miniferie for vores børn.

Jeg har fundet et billigt sted i Valby vi kan bo, vi har 5 børn i alderen 4-10 og jeg vil den ene dag gerne i vandland med dem, men hvor er der er godt et?

Vi har tidligere besøgt Valby kulturcenter og badet der, men vil gerne finde et hvor der er lidt mere. 

Vi har bil med, så vi kan sagtens køre efter et. 

Hvor er der et der er fantastisk til børn og legesyge voksne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2019

A38

Hvor langt vil I køre?

Jeg tænker umiddelbart DGI byen tæt ved hovedbanen. Da jeg var barn var det dog Køge svømmehal der var det fedeste, men det er selvfølgelig ikke lige om hjørnet for Valby...

Anmeld Citér

17. april 2019

Anonym trådstarter

A38 skriver:

Hvor langt vil I køre?

Jeg tænker umiddelbart DGI byen tæt ved hovedbanen. Da jeg var barn var det dog Køge svømmehal der var det fedeste, men det er selvfølgelig ikke lige om hjørnet for Valby...

Det behøver ikke være lige i nærheden, da jeg tænker vi er der en hel dag, vi er nogle værre vandhunde 

Er Køge stadig værd at besøge? 

Anmeld Citér

17. april 2019

Lje

Anonym skriver:

Jeg planlægger en overraskelse i form af en miniferie for vores børn.

Jeg har fundet et billigt sted i Valby vi kan bo, vi har 5 børn i alderen 4-10 og jeg vil den ene dag gerne i vandland med dem, men hvor er der er godt et?

Vi har tidligere besøgt Valby kulturcenter og badet der, men vil gerne finde et hvor der er lidt mere. 

Vi har bil med, så vi kan sagtens køre efter et. 

Hvor er der et der er fantastisk til børn og legesyge voksne? 

Jeg har selv set mig lun på Vestbadet, som det næste, vi skal. Derudover kan jeg anbefale Flintholm Svømmehal (det hedder et eller andet fancy - det kan googles). Det var ret fedt. 

DGIbyen er dødsygt, når man har vandhunde over 3 år, overfyldt, dyrt og nedslidt. Det ville jo ikke bruge penge på. 

Men ellers følger jeg lige med. Sjove svømmehaller er lidt en mangelvare i Hovedstadsområdet (ellers har jeg bare ikke googlet nok) sammenlignet med de fleste jyske provinsbyer.

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.