Dilemma. Legoland VS madsby legepark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Vi har snakket om som familie at tage lidt ud på torsdag men kan ikke beslutte mig for om det skal være Legoland eller madsby legepark. 

Bonus info pige på 5 år pige på 3 et halvt år og så skal vi passe min nevø på 2 år. 

Der ud over bliver det mig børnenes mormor og morfar. 

Og jeg er meget i tvivl om jeg måske syntes min nevø på 2 år er for lille til Legoland og det måske ville være bedre at tage af sted en anden gang hvor vi ikke har ham  

Hvad ville i gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2019

Missyou

Jeg havde mine med i Legoland da de var 2 år og der var masser de kunne prøve. Når det er sagt så havde jeg alligevel gjort det en dag hvor jeg kun havde mine egne ��

Anmeld Citér

15. april 2019

anna111

Missyou skriver:

Jeg havde mine med i Legoland da de var 2 år og der var masser de kunne prøve. Når det er sagt så havde jeg alligevel gjort det en dag hvor jeg kun havde mine egne ��

Mange tak det er osse det jeg måske mest hælder til da der jo er regligt at se til bare med mine egne piger 

Anmeld Citér

15. april 2019

Soonmom

Rent økonomisk ville jeg fortrække madsby parken. Legoland er rasende dyrt og så i en ferie, det ville jeg ikke gide 

Når det er sagt kan en på 2 år sagtens være i Legoland, min var vild med tog og duplo legepladsen

Anmeld Citér

15. april 2019

Mor Christa

Ha ha , jeg stod i samme dilemma i morges,og vi valgte Legoland .. 

med en på en måned, to på to, en på fire og en på otte. Der var masser for alle , med undtagelse af ham på en måned, som bare sov ;-) 

vi var to voksne. Det var super! Duplo legepladsen, bådene og togene var for alle .. 

Anmeld Citér

15. april 2019

321

Profilbillede for 321
anna111 skriver:

Vi har snakket om som familie at tage lidt ud på torsdag men kan ikke beslutte mig for om det skal være Legoland eller madsby legepark. 

Bonus info pige på 5 år pige på 3 et halvt år og så skal vi passe min nevø på 2 år. 

Der ud over bliver det mig børnenes mormor og morfar. 

Og jeg er meget i tvivl om jeg måske syntes min nevø på 2 år er for lille til Legoland og det måske ville være bedre at tage af sted en anden gang hvor vi ikke har ham  

Hvad ville i gøre? 

Man kan få gratis billetter til Legoland på skolemælk.dk til børnene hvis i printer sådan en tegning ud derinde fra , som børnene så skal male og aflevere i billethuset.

Anmeld Citér

16. april 2019

Anonym

Jeg ville vælge Madsby legepark. Bevares det er et mindre sted, men vi har været der mange gange og legepladsen er er KÆMPE hit. Og årstiden taget i betragtning, med risiko for ustadigt vejr, er det trods alt “lettere” at tage hjem igen efter et par timer hvis alle pisse fryser, når man kun har betalt for parkering ��

og så tænker jeg, uden at vide det med sikkerhed, at der måske kan blive nogle udfordringer i forhold til varmt overtøj og forlystelser i Legoland- ligesom med den forringede sikkerhed i autostole når der er flyverdragt/vinterjakke på��

Anmeld Citér

16. april 2019

anna111

Mange tak for svar 

Vi er blevet enige om at tage i madsby legepark med ungerne 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.