Søde internationale navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.704 visninger
10 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2019

BmammaB

Hej alle sammen

Min kæreste og jeg er så lykkelige, da vi skal være forældre til juli. Det er vores første barn, og vi kender ikke kønnet. Vi har valgt at beholde dette som en lille overraskelse for alle.

Vi går nu og snakker lidt om søde børnenavne, da vores forældre hele tiden prøver at få noget ud af os. Vi har sagt til dem, at navnet er hemmeligt til barnet er født. Vi leder lidt efter nogle internationale navne, da min kæreste er kurder, og jeg selv er dansker. Vi har følgende på listen:

Drengenavne:

Leonardo

Elliot

Adam

Eli

Neo

Luca

Pigenavne:

Ally

Emmy

Jessie

Sofia

Har i nogle gode forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2019

SejtNavnHer

Først, stort tillykke med bebsen!

Hmmm, vi har selv talt om følgende, skulle heldet en dag tilsmile os:

Athena

Olympia

Aya

Atlas

Anton

Albert

Anmeld Citér

14. april 2019

BmammaB

Mange tak! Vi er så glade, og det er de kommende bedsteforældre også. Det hele kunne ikke, være mere perfekt.

Ej nogen søde navne 

Jeg håber virkelig at I snart får en lille overraskelse 

Anmeld Citér

14. april 2019

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Carmen

olympia

yasmin 

gabriella

veronica

isac

julius

Anmeld Citér

14. april 2019

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med de bibelske navne. De går jo igen i koranen og bliver jo brugt i hele verden. F.eks. Benjamin, Anna, Elias, Jonas, Maria, Rebekka, rakel, David, Johannes, Thomas mv.

Anmeld Citér

14. april 2019

Anonym

Elias. 

John 

Tony 

Mike 

Almir (konge på arabisk )

Paris 

Kanya 

London 

Julie 

Tom 

Jeg er selv af anden etnisk baggrund. Og har skiftet navn til noget danske og vestlige kan udtale. Har været mega glad for det. 

Det havde også meget betydningen da jeg skulle søge job sener i mit liv. Jeg skiftet navn da jeg var 15. For det var besværligt for folk kunne ikke udtale det rigtig. 

Jeg har en pige med min mand som er helt dansk og hun hedder også noget internationalt det kunne udtales næste på alle sprog 

Anmeld Citér

15. april 2019

Anonym

BmammaB skriver:

Hej alle sammen

Min kæreste og jeg er så lykkelige, da vi skal være forældre til juli. Det er vores første barn, og vi kender ikke kønnet. Vi har valgt at beholde dette som en lille overraskelse for alle.

Vi går nu og snakker lidt om søde børnenavne, da vores forældre hele tiden prøver at få noget ud af os. Vi har sagt til dem, at navnet er hemmeligt til barnet er født. Vi leder lidt efter nogle internationale navne, da min kæreste er kurder, og jeg selv er dansker. Vi har følgende på listen:

Drengenavne:

Leonardo

Elliot

Adam

Eli

Neo

Luca

Pigenavne:

Ally

Emmy

Jessie

Sofia

Har i nogle gode forslag? 

Jeg har en Fritz.. 

Anmeld Citér

17. april 2019

BmammaB

Anonym skriver:

Elias. 

John 

Tony 

Mike 

Almir (konge på arabisk )

Paris 

Kanya 

London 

Julie 

Tom 

Jeg er selv af anden etnisk baggrund. Og har skiftet navn til noget danske og vestlige kan udtale. Har været mega glad for det. 

Det havde også meget betydningen da jeg skulle søge job sener i mit liv. Jeg skiftet navn da jeg var 15. For det var besværligt for folk kunne ikke udtale det rigtig. 

Jeg har en pige med min mand som er helt dansk og hun hedder også noget internationalt det kunne udtales næste på alle sprog 

Hvor dejligt, at nogen står i samme situation. Men ja, vi synes det er vigtigt, at barnet får et navn som det er glad for, og som er nemt at udtale alle steder i verden 

Anmeld Citér

17. april 2019

Anonym

BmammaB skriver:

Hvor dejligt, at nogen står i samme situation. Men ja, vi synes det er vigtigt, at barnet får et navn som det er glad for, og som er nemt at udtale alle steder i verden 

Det var så lidt. Vi tænker på nummer 2 hjemme ved os.  Skrev endelig hvad i kommer frem til. 

Anmeld Citér

17. april 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jasmin

Iris 

Erik 

Justin 

Ask 

Daisy 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.