Morgengave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.946 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2019

MEF

Jeg er så heldig at jeg skal giftes, med manden i mit liv, om en måned. Det er et helt uformelt rådhus bryllup, uden alle de traditionelle bryllups skikke, men jeg har alligevel lyst til at give ham en gave - jeg elsker at gi gaver! Jeg er bare ikke sikker på hvad jeg skal gi ham. Så tænkte jeg måske kunne få lidt inspiration her. Hvad har i givet jeres mænd i morgengave?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2019

Babilooo

Højtalere 

ellers kunne det være et flot ur

Anmeld Citér

14. april 2019

ChesireKitty

MEF skriver:

Jeg er så heldig at jeg skal giftes, med manden i mit liv, om en måned. Det er et helt uformelt rådhus bryllup, uden alle de traditionelle bryllups skikke, men jeg har alligevel lyst til at give ham en gave - jeg elsker at gi gaver! Jeg er bare ikke sikker på hvad jeg skal gi ham. Så tænkte jeg måske kunne få lidt inspiration her. Hvad har i givet jeres mænd i morgengave?

Jeg gav min mand et maleri, med den håndmalede tekst "Happy Wife, Happy Life"  han syntes heldigvis også det var sjovt, ellers havde det været ret pinligt 

Anmeld Citér

14. april 2019

MoarMoar

Jeg gav min mand et ur. 

Anmeld Citér

14. april 2019

Anonymor

Følger lige med, vi skal også giftes på rådhus i næste måned. Er helt blank. Er så dårlig til gaver, og han er selvfølgelig mega god! 

Anmeld Citér

14. april 2019

MEF

Jeg plejer at være god til gaver, men er lidt i tvivl om det her, for jeg gider ikke at det skal være sådan noget corny noget. Jeg har tænkt på måske at få lavet en nøglering med hans nye navn, men ved ikke om det er for plat...

Anmeld Citér

14. april 2019

AnoMor

MEF skriver:

Jeg plejer at være god til gaver, men er lidt i tvivl om det her, for jeg gider ikke at det skal være sådan noget corny noget. Jeg har tænkt på måske at få lavet en nøglering med hans nye navn, men ved ikke om det er for plat...

Ej det synes jeg bestemt ikke er plat. Tværdigmod synes jeg det er en rigtig sød gave 

tillykke med brylluppet 

Anmeld Citér

14. april 2019

Malene76

Jeg gav min mand et gavekort til et rally event hvor han selv skulle køre. En kammerat købte også et gavekort så de var afsted sammen. Det havde været en vild god dag 

kh. Malene 

Anmeld Citér

15. april 2019

Birthdaybaby

Jeg gav min mand det kraftigste luftgevær der kan fås uden våbentilladelse �� - det vidste jeg han ønskede sig og det troede han aldrig han “ville få lov til”. 

Anmeld Citér

16. april 2019

Lje

MEF skriver:

Jeg gav min mand matchet-knapper med hans (nye) initialer. Selvom vores bryllup på mange måder var uformelt, så havde han jakkesæt på og jeg vidste, han havde købt en skjorte til matchet-knapper, hvis der nu kom et par flyvende ind af vinduet 

En nøglering med det nye navn er altså en virkelig fin ting. Ikke corny. Tilgengæld meget betænksomt. 

Jeg håber, I får en dejlig dag.

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.