CKJ skriver:
Hej alle jer med tre børn (måske enddog flere)
vi er en familie bestående af far og mor og vores tre skønne, skønne unger.
Ældste er 9
mellem 5 (snart seks)
mindste 17 måneder.
Pihu... jeg synes vi har travlt. Og vi har endda ingen fritidsaktiviteter min mand og jeg.
Jeg synes nogen gange det kan være enormt svært med mindstemanden - han er jo en del mindre end de to andre, og jeg synes det er svært at ramme en aktivitet for alle. Lige fra dagligdagen til ferie, ture osv.
Er der andre der har børn i denne alder? Og som mig måske har erfaret at det bliver nemmere med tiden?? Det er nok egentlig det jeg håber på, at høre

synes jeg forsømmer alle tre lidt.... men den følelse er vi vidst mange som render rundt med? Men synes tit de store får afvide at ‘det kan vi ikke, for lillebror skal sove’ eller puha, mor har brug for en lille pause midt på dagen. Fordi jeg virkelig er dødtræt! Er I andre også det?
Jeg håber måske bare nogle har været i det samme eller ER i det samme - og forstår mine tanker eller ee kommet ‘godt ud på den anden side’ 

god påske til jer alle!
Vi har 3 børn, de nu alle ældre end dine. De er 17, 13 og snart 11 år. Det bliver nemmere, i alt fald det praktiske med ture, tid, fritidsaktiviteter og i den dur. Men jeg syntes det bliver følelsesmæssigt mere hårdt om man vil. Da de var små var det logistikken der klart var det hårdste, nu er det al det der foregår mellem ørene, alle de stadier af frigørelse, venner, uddannelse og i den dur som er hårdt.
Jeg elsker livet med 3 børn, og vi tager på ture alle mand, eller deler os alt efter interesse 
Vi voksne har tid til os selv (igen), men vi havde nær glemt det, så det kræver lige pt sit, at holde sammen på parforholdet, men vi lære undervejs, at ungerne nu er så store, at vi kan og skal huske at sætte parforholdet først indimellem.
Men ja det bliver nemmere, det bliver sjovere og det bliver anderledes jo ældre de bliver