Påske Gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. april 2019

Anonym trådstarter

Vi er en familie der fast kommer hos nu mor hvert påske, alle har blomster med, og min mor er stort set aldrig hjemme - hun har enda nogle gange taget sin blomster mere på de diverse ferier fordi hun har dårlig samvittighed at der stå blomster for 600kr i sin stue ( et gæt aner ikke hvad de andre køber for) 

Hvad kunne jeg finde på at give hende noget som ikke “døde” efter 3 uger? Noget til 150-200kr som vi Plejer at give til blomster eller en sammen plantning osv. 

Og nej det er IKKE en mulighed at købe en gave sammen med de andre der giver blomster - Nej det er det ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Vi er en familie der fast kommer hos nu mor hvert påske, alle har blomster med, og min mor er stort set aldrig hjemme - hun har enda nogle gange taget sin blomster mere på de diverse ferier fordi hun har dårlig samvittighed at der stå blomster for 600kr i sin stue ( et gæt aner ikke hvad de andre køber for) 

Hvad kunne jeg finde på at give hende noget som ikke “døde” efter 3 uger? Noget til 150-200kr som vi Plejer at give til blomster eller en sammen plantning osv. 

Og nej det er IKKE en mulighed at købe en gave sammen med de andre der giver blomster - Nej det er det ikke. 

En lækker håndcreme fra nuxe fx

https://www.matas.dk/nuxe-nuxuriance-haandcreme-75-ml

Eller fodbadesalt og god fodcreme. Matas’es eget er rigtig godt. 

Pynt fx Royal Copenhagen påskeæg. 

Anmeld Citér

13. april 2019

Anonym trådstarter

SDD skriver:

En lækker håndcreme fra nuxe fx

https://www.matas.dk/nuxe-nuxuriance-haandcreme-75-ml

Eller fodbadesalt og god fodcreme. Matas’es eget er rigtig godt. 

Pynt fx Royal Copenhagen påskeæg. 

Hun har alle de Æg hun får dem til sin fødselsdag a

og hun har skuffen fyldt med creme osv som aldrig bliver brugt - det er nemlig lidt svært med hende 

hun vild

gerne tabe sig så ikke konfekt osv - rejser meget men har altid hun har brug for dah ja :/ 

Anmeld Citér

13. april 2019

Tommelise

En tur på café sammen med dig.

Anmeld Citér

13. april 2019

321

Anonym skriver:

Sådan en af de der smart boxe eller hvad de nu hedder som man kan bruge til spisning, bio eller  spa og wellness eller lign. Mener de starter ved 150/200 kr. 

Eller en lille kurv med nogen lækkerier/specialiteter i som kan holde sig. Eller gode drikkevare/kaffe /the

Anmeld Citér

14. april 2019

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Eller hvad med et gavekort på en buket? Så kan hun selv købe den, når hun har tid til at nyde den 

/ Taco78 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.