Gitter til campingvogn senge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. april 2019

lykkekevin

Hej piger 

Sagen er den at jeg har en lille pige på 17 mdr og vi vil rigtig gerne på camping.. 

Men der er jo ikke plads til hendes weekenden seng vi snakker så om der er noget man kan sætte for sådan en seng så hun ikke kan falde/komme ud og komme til skade...

Hvor kan det købes hen 

Hvad gør i andre der har mindre børn

Kram fra mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lykkekevin skriver:

Hej piger 

Sagen er den at jeg har en lille pige på 17 mdr og vi vil rigtig gerne på camping.. 

Men der er jo ikke plads til hendes weekenden seng vi snakker så om der er noget man kan sætte for sådan en seng så hun ikke kan falde/komme ud og komme til skade...

Hvor kan det købes hen 

Kram fra mig 

Mon ikke en sengehest i denne stil kunne være en løsning?

https://www.onskeborn.dk/webshop/m%C3%B8bler/sengetilbeh%C3%B8r/sengeheste/baby-dan-sengehest,-sort,-90-cm

Anmeld Citér

11. april 2019

FruStolpe

lykkekevin skriver:

Hej piger 

Hvor kan det købes hen 

Kram fra mig 

Vores campingvogn har indbyggede sengeheste under madrassen, i køjesengen. 

Men ellers prøv at google "sengehest til campingvogn" så kommer der flere alternativer frem 

Anmeld Citér

11. april 2019

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hvis vi har været ude med vores store hvor der ikke var barneseng ( Fx hoteller / besøg hos folk uden børn ) er han bare blevet lagt i vores dobbeltseng og så med en masse puder omkring sig. Man kan snildt bygge et fort af en masse dyner og puder - og så jævnligt tjekke til dem selvfølgelig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.