Blod i afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. april 2019

Anonym trådstarter

Hej alle sammen håber nogen kan hjælpe min søn på 4 år har blod i afføring , han har haft det i 3 dage . Da jeg opdagede det ringede jeg med det samme til læge hvor han sagde jeg skulle ringe igen hvis der var noget . Så ringer jeg igen og fik en tid han kiggede kun i hans numse og sagde det er nok en rift hvis det ikke stoppe i weenkenden skulle jeg komme med afføringsprøve . Men jeg kan virkelig ikke få ro i maven sker ikke når jeg ser der kommer stadigvæk blod . Er der nogen der har oplevet det samme ? Hilsen en Bekymret mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2019

SejtNavnHer

Jeg tror lige vi er nødt til at få præciseret, hvor meget blod der er tale om. Er det sådan, at der ligger lidt blod med afføringen, eller er det sådan, at afføringen decideret har skiftet farve? 

Anmeld Citér

10. april 2019

Anonym trådstarter

det er normalt afføringsfarve brunt med frisk blod altså der er sådan lidt blod over afføring indeni og udenpå sådan som pletter blod første gang var der meget anden gang var der også meget de her dage han har lavet meget lille puha med lidt blod men der var ikke så meget puha . og han klager ikke over at der gør noget ondt , han leger og spiser og drikker som altid . men det eneste jeg ikke forstå at han bløder. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.