Jern

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

linemus

Hvornår på dagen tager I jeres jerntablet? Man skal jo helst ikke tage den i forbindelse med et måltid, men hvad er der så tilbage? Jeg glemmer den og har ikke fået taget nogle endnu, selvom de er købt... 

Line 11+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Kaufie

Jeg tager 3: jern, multivitamin og kostfibre (fra Fitness Pharma)

Jeg tager dem med et glas appelsinjuice inden jeg går ud af døren om morgenen - ca kl 7.20. Morgenmaden indtages ca kl 6 - 6.15, så det er nok ca så langt jeg kommer fra et måltid.....

Anmeld

20. oktober 2009

missKat

linemus skriver:

Hvornår på dagen tager I jeres jerntablet? Man skal jo helst ikke tage den i forbindelse med et måltid, men hvad er der så tilbage? Jeg glemmer den og har ikke fået taget nogle endnu, selvom de er købt... 

Line 11+2

både lægen, apoteket og JM sagde om aftenen ved tandbørstning, til mig. Og det er jo meget nemt, så de står ude på badeværelset 

og dem jeg tager (ferroduretter) er en depot og der er indbygget C-vitamin i, så skal ikke drikkes med juice. 

Karina 

Anmeld

20. oktober 2009

linemus

missKat skriver:

både lægen, apoteket og JM sagde om aftenen ved tandbørstning, til mig. Og det er jo meget nemt, så de står ude på badeværelset 

og dem jeg tager (ferroduretter) er en depot og der er indbygget C-vitamin i, så skal ikke drikkes med juice. 

Karina 

Nå ja, det var en god idé. Det tror jeg faktisk også jeg gjorde sidst. Jeg har de samme som dig.

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.