Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
HBV skriver:
Min datter på næsten 7,5 mdr gider ikk det grød eller mos
jeg har forsøgt oceaner af gange ig jeg blir enormt frustreret og det kan eller kommer hun til at kunne mærke. Så jeg tænker, det er tid til at skifte spor. Hun bryder sig mest om at jeg giver hende små stykker mad i munden, ost, pølse, grovbolle mm men efter kort tid mister hun interessen
Jeg ammer stadig og vi trives fint med dette. 
Jeg tænker lidt på at give BLW metoden et forsøg.. Er der nogle, der vil give deres besyv mht dette? For/imod? Gode forslag? 
Hej 
Vores datter på 4,5 år spiste fint grød og mos, så det gik jeg også ud fra, at den lille ville. Men da hun skulle starte op på det nægtede hun fuldstændig. Jeg valgte derfor alt grød og mos fra. Hun er en kan selv vil selv pige.
Vi begyndte BLW da hun var Ca 7 måneder. Hun har fået alt hvad jo fik. Jeg lavede ikke special mad til hende. Hun lærte hurtig pincet grebet, og spiste rigtig fint selv.
Til at starte med smagte hun bare på det, og spruttede det ud igen.
Husk du må ikke skære stykkerne i for små bidder. 
Hun har altid spist meget flot af sin alder, og flere bliver overrasket over, at hun kan sidde så flot.
Du skal dog vide, at de sagtens kan håndtere, hvis de får noget i gal hals. Det ser skræmmende ud i starten. Men der skal du have ro i maven og ikke gå i panik. De har styr på det. 
Jeg har virkelig været glad for mit valg og ville tid gøre det igen. Det gør maden så meget nemmere. 
Pøj pøj med det.
Anmeld
Citér