Smerter, plukveer 28 plus 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2019

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg var igår en tur på FG for at få undersøgt årsag til rigtig mange regelmæssige plukveer, der medførte megen smerte, samt følelse af kraftig blærebetændelse. De havde været igang i omkring 7 timer da jeg ringede til FG.

Jeg fik en aftale med FG, fik taget en urinprøve for mistænkt urinvejsinfektion, som var negativ, men med blod i urin.

Den er efterfølgende sendt til dyrkning, er nu hjemme igen hvor jeg venter på svar.. Har ikke sovet hele natten, da smerterne har været ulidelige. Plukveerne er nu på anden dagen meget få, og har egentlig kun en murren, samt smerter/niven i underlivet.

Nogen som har prøvet lign? og nogle som ved hvor længe jeg skal vente på svar fra dyrkningen?

Jeg har en del angst ved at ringe i mobil, så tænker i jeg skal ringe ind igen eller lign.

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2019

MT_2011

Du kan se laboratorie svar inde på sundhed.dk

Anmeld Citér

8. april 2019

Anonym trådstarter

ja, der er ikke kommet noget. og står ikke hvornår der evt vil komme heller.

Anmeld Citér

8. april 2019

Mille123

Jeg har lige været igennem noget lign. Også blod i urin og fik dyrket urinen. Men den kom tilbage negativ - jeg kunne læse mit svar dagen efter på sundhed dk. Og jeg vil mene at sygehuset har svar på din prøve nu. Jeg ved så at årsagen ligeså godt kan være tre små børn som jeg løftede på og efter jeg er stoppet med det og hviler mig hver dag (blev sygemeldt) så er smerterne væk. Jeg havde to på hinanden følgende dage hvor smerterne var konstante i 7-8 timer og min mave var hård.  - jeg fik forresten også målt min livmoderhals og når der kom tryk på maven kunne de se at den blev forkortet, det var derfor jeg blev sygemeldt. 

Anmeld Citér

9. april 2019

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Dyskningssvar af urin kan godt tage 1-3 dage, alt efter hvor det bliver taget. 

Det andet kan jeg desværre ikke hjælpe med. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.