Hej Baby folket :-D
Jeg har galdesten, dette fik jeg for ca 5-6 år siden efter et anfald.
Jeg har ikke rigtig mærket til det siden, udover hvis jeg spiser en aften meget fedtet mad, eller specielt cola, så kan det være lidt ømt under højre ribben. Så derfor holder jeg mig også fra dette.
Men de sidste uge, 14 dage har det gjort ondt hver eneste dag! Det er ikke et anfald, da jeg tydeligt kan huske hvordan den var, det varede ca 5-6 timer og 2 dage efter føltes det som om man havde givet den gas aften inden med alkohol.
Dette er anderledes, det kommer ca 1 gang i timen hvor jeg bliver nød til at stå og trykke ind på maven for at få smerten væk. Jeg tænkte den første dag, jeg sikkert havde spist noget dagen inden der kunne tricke det, men nu har det varet så længe at jeg står lidt som en gåde
Jeg spiser som jeg plejer, ikke for fed mad næsten intet sukker osv. Så jeg forstår ikke rigtig hvad det nu går ud på.
Jeg er ikke gul i huden, min urin er dog blevet mere gult og lugtende og jeg har faktisk ingen afføring
Jeg vil kontakte min egen læge mandag, da det er ved at gå ud af mit gode skin!
Men er der andre der har galdesten (eller haft) som har haft det sådan? Og var der noget i selv gjorde for at få det til at stoppe igen?
Anmeld
Citér