Hej nogen god råd til hvad man gør når man er vildt ked af måske at skulle miste en baby.
Er 9 uger henne og har nu fået lavet en skanning, de siger min lille nye baby måske er død, min mand som jeg er gift med og jeg selv har prøvet at blive gravide efter 1 år vi har en lille på snart 3 og vi var meget heldige at vi har fået ham, men vi ønsker en lille ny som skrivet før har vi prøver i 1 år og nogen måder at få en lille ny vi får endelig en god nyhed at vi skal være forældre til en lille ny guldklump, og vi vælger derfor at tage til skanning i uge 8+5 vi kommer ind og hun kunne desværre ikke finde hjerte lyd og siger den måske er død, og at vi skal komme til ny skanning om 2 uger. Men jeg er så ked og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere dette med den lille nye, hun sagde at om 2 uger sku vi komme igen og hvis der ikke var hjerte var den død.
Jeg står nu og er vildt ked for vi har prøvet så længe, så vil gerne have et råd hvad kan jeg dog lave i denne lange vente tid nogen gode råd.
Men dette går ikke ud over vores søn da han ikke ved noget og jeg hygger med min søn som jeg plejer men jeg har så ondt i mit hjerte over denne nyhed.
Så kom med råd tak 
Mvh den nye mor til måske 2
Anmeld
Citér