Gravid men måske død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
10 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2019

Anonym trådstarter

Hej nogen god råd til hvad man gør når man er vildt ked af måske at skulle miste en baby.

Er 9 uger henne og har nu fået lavet en skanning, de siger min lille nye baby måske er død, min mand som jeg er gift med og jeg selv har prøvet at blive gravide efter 1 år vi har en lille på snart 3 og vi var meget heldige at vi har fået ham, men vi ønsker en lille ny som skrivet før har vi prøver i 1 år og nogen måder at få en lille ny vi får endelig en god nyhed at vi skal være forældre til en lille ny guldklump, og vi vælger derfor at tage til skanning i uge 8+5 vi kommer ind og hun kunne desværre ikke finde hjerte lyd og siger den måske er død, og at vi skal komme til ny skanning om 2 uger. Men jeg er så ked og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere dette med den lille nye, hun sagde at om 2 uger sku vi komme igen og hvis der ikke var hjerte var den død.

Jeg står nu og er vildt ked for vi har prøvet så længe, så vil gerne have et råd hvad kan jeg dog lave i denne lange vente tid nogen gode råd. 

Men dette går ikke ud over vores søn da han ikke ved noget og jeg hygger med min søn som jeg plejer men jeg har så ondt i mit hjerte over denne nyhed. 

Så kom med råd tak

Mvh den nye mor til måske 2

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2019

Babilooo

Måske er du kortere tid henne og hjertet er ikke begyndt at slå endnu. Ellers er udviklingen gået i stå.

hvis du ved at du er er 8+5 og de ikke kan se hjerteblink så er du nok ved at abortere desværre.

held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

6. april 2019

Helloo

Anonym skriver:

Hej nogen god råd til hvad man gør når man er vildt ked af måske at skulle miste en baby.

Er 9 uger henne og har nu fået lavet en skanning, de siger min lille nye baby måske er død, min mand som jeg er gift med og jeg selv har prøvet at blive gravide efter 1 år vi har en lille på snart 3 og vi var meget heldige at vi har fået ham, men vi ønsker en lille ny som skrivet før har vi prøver i 1 år og nogen måder at få en lille ny vi får endelig en god nyhed at vi skal være forældre til en lille ny guldklump, og vi vælger derfor at tage til skanning i uge 8+5 vi kommer ind og hun kunne desværre ikke finde hjerte lyd og siger den måske er død, og at vi skal komme til ny skanning om 2 uger. Men jeg er så ked og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere dette med den lille nye, hun sagde at om 2 uger sku vi komme igen og hvis der ikke var hjerte var den død.

Jeg står nu og er vildt ked for vi har prøvet så længe, så vil gerne have et råd hvad kan jeg dog lave i denne lange vente tid nogen gode råd. 

Men dette går ikke ud over vores søn da han ikke ved noget og jeg hygger med min søn som jeg plejer men jeg har så ondt i mit hjerte over denne nyhed. 

Så kom med råd tak

Mvh den nye mor til måske 2

Hvad fanden er det for et uprof svar? Enten slår hjertet eller så gør det ikke. 

Jeg havde krævet en ny scanning, eller købt mig en. 

Alt muligt held og lykke 

Anmeld Citér

6. april 2019

Babilooo

Alt muligt held og lykke 

??? Det er da ikke et uprofessionelt svar.

Nogle kvinder kan være kortere henne og så to uger senere se et hjerte, og de tilbyder jo netop en ny scanning. 

Hvis fostret ikke er blevet større og hjertet ikke slår to ugerne senere, er det stoppet i sin udvikling og skal aborteres.

Kan ikke se de skulle have håndteret det anderledes. Der er jo ikke tale om en i 22. Uge hvor hjertet har slået og nu ikke slår mere. 

Ts er jo i starten af graviditeten. 

Anmeld Citér

6. april 2019

Helloo

Tjullehej skriver:

??? Det er da ikke et uprofessionelt svar.

Nogle kvinder kan være kortere henne og så to uger senere se et hjerte, og de tilbyder jo netop en ny scanning. 

Hvis fostret ikke er blevet større og hjertet ikke slår to ugerne senere, er det stoppet i sin udvikling og skal aborteres.

Kan ikke se de skulle have håndteret det anderledes. Der er jo ikke tale om en i 22. Uge hvor hjertet har slået og nu ikke slår mere. 

Ts er jo i starten af graviditeten. 

Hjertet begynder at slå 6+0 så det ville da være utrolig mærkelig hvis ts tror hun er i uge 9? 

Anmeld Citér

6. april 2019

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at holde den gode tone det er er meget sårbart emne 

Anmeld Citér

6. april 2019

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Alt muligt held og lykke 

Ja vi er hellere ikke så glade for svaret, men vi betale også for en og skal betale for den nye om 2 uger

Anmeld Citér

6. april 2019

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Hjertet begynder at slå 6+0 så det ville da være utrolig mærkelig hvis ts tror hun er i uge 9? 

Jm sage jeg var i uge 8+5 men ingen hjertelyd jeg er lige blive 9 uger henne og skal til ny 10+5

Anmeld Citér

7. april 2019

Helloo

Anonym skriver:

Jm sage jeg var i uge 8+5 men ingen hjertelyd jeg er lige blive 9 uger henne og skal til ny 10+5

Hvis jeg var dig ville jeg vende med den min læge. Hjertet begynder at slå fra 6+0. Evt kan du få taget en blodprøve for at se dit hcg tal om det stiger eller falder. Kæmpe kram 

Anmeld Citér

7. april 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Det er ret normalt at give det 14 dage for at se hvad der sker- når du ikke er længere henne. Der er ret mange kvinder som tager fejl af tidspunktet for ægløsning osv. Så der er ikke noget at være utilfreds over mht hendes svar. 

Du skal ikke betale for scanning nr 2 men få en hanvisning fra din læge til en scanning om 14 dage. Det kan du få gjort gratis på et hospital. 

Alternativt måske som der bliver nævnt få en blodprøve i stedet for. 

Det er i hvert fald ikke noget du skal betale for selv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.