Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er på uddannelseshjælp og får 8.761kr før skat og så er jeg på barsel og får barselstillæg på 6.420kr hvilket gir 15.181kr før skat men nu har jeg fået et brev om at mit uddannelsesloft (kontanthjælpsloft) bliver ændret til 12.194kr før skat
hvordan får det betydning? Fjerner de mit barselstillæg og sætter det ned eller? Nogen der kender til alle de der ting?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det betyder bare du ikke kan få boligsikring.
De kan ikke tage dit barselstillæg fra dig, så længe du er på barsel.
Det loft du har fået oplyst, er det der gælder, når du ikke er på barsel.
Mor_til_3_unger skriver: Det betyder bare du ikke kan få boligsikring. De kan ikke tage dit barselstillæg fra dig, så længe du er på barsel. Det loft du har fået oplyst, er det der gælder, når du ikke er på barsel.
Men der står det gælder fra den 11 maj og min barsel slutter først til september
Anonym skriver: Jeg er på uddannelseshjælp og får 8.761kr før skat og så er jeg på barsel og får barselstillæg på 6.420kr hvilket gir 15.181kr før skat men nu har jeg fået et brev om at mit uddannelsesloft (kontanthjælpsloft) bliver ændret til 12.194kr før skat hvordan får det betydning? Fjerner de mit barselstillæg og sætter det ned eller? Nogen der kender til alle de der ting?
Det lyder til, at der sket en fejl. Dit loft kan ikke være lavere end din ydelse. Ring til din ydelsessagsbehandler mandag. Så medmindre din ydelse falder, så falder dit loft ikke til det beløb.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128