Tidligere tnbc (med ny profil)
Hej 
Vi er igang med at kigge på ferie i sommerferien. Vi har snakket om at tage i sommerhus da vi skal på en længere rejse til bali til vinter.
Men min kæreste og jeg er uenige om hvordan vi skal tagepå ferie med vores datter der på det tidspunkt vil være 10 måneder. Min kæreste vil gerne leje et sommerhus tæt ved vandet men i et stille område hvor vi bare kan slappe af og lave ingenting sammen. Hvorimod jeg tænker vi skal være et sted hvor vi kan lave noget, fx med både legeplads og vandland indenfor rimelige afstand. Jeg har allerede nu svært ved at aktivitere vores datter nok hele dagen til at hun ikke keder sig, så jeg tør slet ikek tænke på hvor meget der skal ske om et par måneder.
Men hvad har i af erfaringer med at tage på ferie i Danmark med en baby på 10 måneder?
På forhånd tak! 

Jeg tænker at det er fint nok med bare et sommerhus(hun er vel bare glad for at der er legetøj +mor og far), og så kan man jo tage på ture. Tage på stranden, legepladser og hvad der ellers er.
Så jeg er på hans side, at der ikke er grund til at leje det helt store, når hun ikke er ældre. (tag en endags tur hvis der er noget vandland)
Og en anden ting, jeg har oplevet det kan være svære at aktivere en mindre baby, fordi de ikke kan nær så meget. Når hun er 10måneder, kravler hun, måske prøver at gå. Hun kan meget mere.. så det er ikke helt så svært at aktivere. (synes jeg)
Ud i sandkassen, og hun leger. (sådan er jo også i dagpleje og vuggestuer) ud og gå ture, se på ting... zoologiske have..
Anmeld
Citér