Anonym skriver:
Hej Jeg var til tidlig scanning i dag. Er 6+0. Jeg ved at jeg har regnet rigtigt, da jeg blev insemineret d 6 marts. Så jeg er 4+0 fra inserminations datoen. Men sagen er den at jordemoderen intet foster kunne se. Hun kunne dog se at livmoderen havde åbnet sig. Hendes bedste bud var at det er en slowstarter. Jeg har ingen smerter haft (endnu), så hun mener ikke det kan være graviditet udenfor livmoder. Og der er ingen grund til at tænke på en SA eftersom jeg heller ikke har blødt endnu sagde hun. Mine tests var positive siden 3+4. Og jeg har haft ømme bryster siden og har det stadig og oplevet nogle dages træthed. Har ingen andre symptomer. Hun rådede mig til at få taget en hcg blodprøve i morgen. Og så har jeg en scanning om 10 dage på min fertilitets klinik. Men hvem kan vente yderligere 10 dage efter sådan en her misledende scanning..... håber nogen af jer kan dele af jeres erfaring og evt komme med opmuntrende historier! Hvad kan jeg forvente af dårlige ting? Hvad kan skyldes at fosteret ikke ses, udover en mulig slowstarter?? Og vil blodprøven kunne fortælle mig, om graviditeten er udenfor livmoderen? (Måske er jeg en af dem der først mærker det når æggelederen er sprunget..) |
Jeg har ikke været i fertilitetsbehandling, men jeg har oplevet at være gravid med en såkaldt slowstarter.
Da jeg ventede min søn, kom jeg til scanning omkring 6+0, og der var intet foster, men hun kunne se en lille bitte opklaring, men hun regnede ikke med det var en graviditet, som blev til noget. 1 uge efter fik jeg en scanning mere, for at være helt sikker, og der var et foster med hjerteblink. Dog satte hun mig 10 dage tilbage, hvilket jeg ikke kunne få til at passe for så havde jeg testet positive inden jeg overhovedet havde haft ægløsning
Jeg fødte ham et par dage før termin og jeg kan stadig ikke forstå, at jeg kunne blive sat så langt tilbage, fordi jeg vidste præcis hvornår jeg var blevet gravid.
Så en god historie herfra og ønsker dig alt held og lykke 
Anmeld
Citér