Hvornår ville i teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. april 2019

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl om hvornår jeg kan starte med at teste. 

Jeg tror jeg havde æl 3 dage efter min mens. Men er i tvivl. Hvis jeg havde æl der er jeg jo væsentlig længere henne end hvis jeg havde æl igår, hvor den burde falde sådan nogen lunde. 

Så skal jeg bare holde ud og vente til om 14 dage, eller kan jeg måske allerede teste nu? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2019

fehår

Jeg ville bare teste med det samme, og hvis den så var negativ, ville jeg vente til den dag, mens skulle være kommet. 

Jeg har normalt en cyklus på 30-31 dage, men alle tre gange, jeg er blevet gravid, er ægløsning faldet tidligere. Derfor har jeg testet tidligt positivt.

Held og lykke 

Anmeld Citér

21. april 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg ville bare teste med det samme, og hvis den så var negativ, ville jeg vente til den dag, mens skulle være kommet. 

Jeg har normalt en cyklus på 30-31 dage, men alle tre gange, jeg er blevet gravid, er ægløsning faldet tidligere. Derfor har jeg testet tidligt positivt.

Held og lykke 

Tog chancen og ventede, tog en test forleden og den var negativ. 

Dagen efter jeg tog testen havdebjeg lidt mørk udflåd, derefter en let lys blødning og så en mørk blødning med lidt væv i. Så lys og mørk igen, på 4 dsgen nu, er det gået over til hvidt udflåd. Mine menstruationer plejer at vare 9 + dage. Har heller ikke menstruation kramper. Men jeg er ret overbevist om at der ingen bebs er denne gang  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.