Creme med solfaktor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. april 2019

BabyMama2016

Hej

kan i anbefalede en dagcreme med solfaktor tol sart hud?

som i har været glade for vi snakker dagligt brug ikke til når vi skal ud på stranden osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2019

Abracadabra

Jeg er blevet overraskende glad for matas’ ansigtscreme med faktor 30. 

Anmeld Citér

1. april 2019

BabyMama2016

Abracadabra skriver:

Jeg er blevet overraskende glad for matas’ ansigtscreme med faktor 30. 

Har du sart hud?  

jeg spørge fordi har så mange cremer der ender med at blive smidt ud da min hud er så sart efter nogle dags brug kan jeg slet ikke brug dem mere

Anmeld Citér

1. april 2019

Bettybom

Jeg bruger mærket Avéne - der faktor 20 i og går altid tilbage til den, hver gang jeg har prøvet andre  

Jeg bruger den der hedde hydranter optimale

kan købes på apotektet. 

Anmeld Citér

1. april 2019

Abracadabra

BabyMama2016 skriver:

Har du sart hud?  

jeg spørge fordi har så mange cremer der ender med at blive smidt ud da min hud er så sart efter nogle dags brug kan jeg slet ikke brug dem mere

Nej, men jeg hælder alskens syrebehandlinger i fjæset konstant - og den svier ikke efter syre. La roche possay-cremen sved... 

Anmeld Citér

1. april 2019

Julletullemor

BabyMama2016 skriver:

Hej

kan i anbefalede en dagcreme med solfaktor tol sart hud?

som i har været glade for vi snakker dagligt brug ikke til når vi skal ud på stranden osv.

Jeg har normalt utroligt sart hud. Jeg har altid haft problemer med at finde en creme, som jeg kunne anvende dagligt, men jeg er blevet utroligt glad for Nivea Essentials urban skin protect! Den er med spf20 

Anmeld Citér

1. april 2019

Mullemee

Jeg hælder mest til Dermas solfaktor, da jeg synes, det er dem, der fedter mindst. Den fra Matas kan slet ikke komme ind på min hud, den er bare fedtet i EVIGHEDER!!

Jeg bruger Aveny til mit ansigt, men det er faktor 50. Men derma bruger både mine unger og jeg hele sommeren.

Anmeld Citér

1. april 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Almindelig ansigtscreme med solfaktor er kun mod uvb stråler. 

Hvis du skal have en ansigtscreme med solfaktor, som også beskytter mod aldring (nu ved jeg jo ikke lige hvorfor du skal have en med solfaktor) skal du have en rigtig solcreme til ansigtet, hvor der også er beskyttelse mod uva stråler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.