Underligt ansigtsudtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
6 svar
27 synes godt om
29. marts 2019

Anonym trådstarter

Jeg har nok et lidt spøjst spørgsmål men jeg er førstegangsmor 

Min søn på 6 mdr har de sidste 6 uger Ca et underligt ansigtsudtryk engang imellem. Uden at støde nogen, så ligner hans mund især at han er en spasser?  er det bare helt normalt og bare et tegn på udvikling?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2019

Baby17

Anonym skriver:

Min søn på 6 mdr har de sidste 6 uger Ca et underligt ansigtsudtryk engang imellem. Uden at støde nogen, så ligner hans mund især at han er en spasser?  er det bare helt normalt og bare et tegn på udvikling?

Hvordan kan du se på hans mund at han ligner en "spasser"? Jeg forstår ikke dit spørgsmål. 

Hvad gør han da siden du synes han ligner det? 

Anmeld Citér

29. marts 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Lidt i tvivl om hvordan en babys mund kan ligne en spasser? 

Men det er for mig ligl svært at svare da jeg ikke kan se udtrykket. 

Anmeld Citér

30. marts 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Lav en video af det og spørg din sundhedsplejerske.

Anmeld Citér

30. marts 2019

LSS

Jeg synes det er helt sygt at du skriver at du synes din søn ligner en spasser fordi han laver underlige udtryk. Der sker hele tiden noget med udviklingen OGSÅ ved 6 måneders alderen. Min egen søn er 9 måneder og han sidder hele tiden med åben mund og tungen ud. Han er ikke spasser og jeg synes heller ikke han ligner en, han er en baby i rygende udviklng. Han gør det fordi han kan og fordi det er sjovt og det gør din også. 

Anmeld Citér

30. marts 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Ej slap dog af! Her sidder en kvinde, som er førstegangsmor, der ikke ved, hvad der er normalt og ikke normalt, og som måske er rigtig nervøs for, om hendes søn lider af noget, og så bliver der skrevet i en hård tone (i hvert fald ved den ene kommentar).. Sikke dog en opbakning og hjælp at få!  

TS: jeg tror, at det er helt normalt, men som en anden skriver, så optag en video af det og spørg din SP .. Min datter kan også nogle gange ligne jeg ved ikke hvad, men jeg tror faktisk, at det er helt normalt.. Men er du nervøs, så skal du selvfølgelig have svar 

Anmeld Citér

1. april 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er du bange for at han har sygdom? Hvis ja så spørg din sundhedsplejerske til råds. Undgå dog at bruge ordet spasser - tænker det er unødvendigt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.