Aktiviteter i danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
7 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2019

koeapabshicar

Ja så nærmer tiden sig for ferie, så endnu et opslag omkring det :-) 

min søn er 1,5 til sommer og vi skal til udlandet i en af vores ferieuger men vil gerne tage på nogle småture rundt omkring i landet. Helst Jylland men Fyn eller Sjælland kan vi også kører til :-) 

jeg søger steder hvor i har erfaringer og der er noget for de små. Synes tit det er mest fedt for dem på 3 år og opefter. 

Min søn er glad for dyr og vi tager gerne i zoo. 

Men hvad kan i anbefale? Et godt legeland?, noget udendørs? En gemt perle jeg ikke kender til :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer

Blå vand zoo, det er en dejlig lille zoologisk have. Hvor man kommer tæt på dyrene, og man kan være med til at fodre flere af dyrene. 

Anmeld Citér

29. marts 2019

MetteT

Madsbyparken i Fredericia.. En dejlig legeplads hvor der også er dyr og så er den gratis.. ;)

et fantastisk sted.. prøv Google.. 

Anmeld Citér

29. marts 2019

koeapabshicar

Tusind tak! Dem vil jeg kigge nærmere på. Begge to har jeg ikke stødt på før, dejligt med nye oplevelser :-) 

Anmeld Citér

29. marts 2019

Camellia

Ang. Legeland er der stor forskel, synes jeg. Min søn er 2,5 og vi startede med at komme i Næstved. Der er stor mulighed for de små til at komme rundt, rutchebaner og ting som de kan være med på. 

Sidste gang ville vi prøve noget andet og kørte til dinos legeland som skulle været af de bedste. Og det var slet ikke det samme. Han havde brugt for merr hjælp til at komme rundt og de fleste ting er for de lidt større børn, var vores oplevelse 

Anmeld Citér

29. marts 2019

Miti's mama

Knuthenborg! Ved godt det er lidt langt at køre. Men det er super hyggeligt og god pris, især hvis man tager en picnic kurv med. Evt overnat i nærheden

Anmeld Citér

29. marts 2019

koeapabshicar

Miti's mama skriver:

Knuthenborg! Ved godt det er lidt langt at køre. Men det er super hyggeligt og god pris, især hvis man tager en picnic kurv med. Evt overnat i nærheden

Tak. Vi har faktisk flere gange talt om at tage dertil. Det kan være det er det vi skal til sommer så kan du anbefale nogle overnatning muligheder i nærområdet? Evt andre ting man skal besøge, by, shopping, spisning? :-)

Anmeld Citér

30. marts 2019

Miti's mama

koeapabshicar skriver:

Tak. Vi har faktisk flere gange talt om at tage dertil. Det kan være det er det vi skal til sommer så kan du anbefale nogle overnatning muligheder i nærområdet? Evt andre ting man skal besøge, by, shopping, spisning? :-)

Der er en del små steder omkring, men har ikke prøvet dem. Parken kan tage et par dage i sig selv, ellers er naturen helt fantastisk, Møns klint er feks på vejen. Vi tager nu derned fast hvert år. Men de har bla også en gigantisk legeplads der, så der er mange forskellige ting at lave

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.