Implantationsblødning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.682 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har haft mange negative ægløsning test så troede ikke jeg overhovedet fik ægløsning , idag på dag 20 i min 30 dages cyklus oplever jeg så brunt udflåd med lidt meget små brune tråde/klumper i ? Så nu tænker jer jeg om min ægløsning har ligget tidligere og det her muligvis er en implantation blødning. Har aldrig oplevet dette brune udflåd midt i min cyklus så hvad siger i ? ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har haft mange negative ægløsning test så troede ikke jeg overhovedet fik ægløsning , idag på dag 20 i min 30 dages cyklus oplever jeg så brunt udflåd med lidt meget små brune tråde/klumper i ? Så nu tænker jer jeg om min ægløsning har ligget tidligere og det her muligvis er en implantation blødning. Har aldrig oplevet dette brune udflåd midt i min cyklus så hvad siger i ? ����

Således ser det ud, sorry ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. december 2019

Anonym

Hej piger.

Hej 

jeg har lige oplevet det samme.

var/er du gravid?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.