Oh yes.
Graviditetshormoner er en bitch hvad det angår. Jeg bliver, når jeg er gravid, indehaver af et pikslips, der er en mand værdig! Uh jeg krummer tær, når jeg ser det! Jeg plukker de værste længe sorte hår væk, trækker vejret dybt og messer "det er en fase" -for øvrigt rigtig fint at vænne sig til, da man bruger den sætning meget ved børn også 
Og så trøster jeg mig med, at de falder af ca 4-5mdr efter fødslen, sammen med en stor del af min ellers flotte hårpragt på hovedet
Graviditet ændrer meget, som en anden skrev, så får man rynket hud, slatten mave og ja faktisk ser man stadig gravid ud, når man har født! Det kan godt tage 1-2mdr før bulen er væk, og ja det er ikke engang sikkert den forsvinder helt.. al antydning af røv forsvinder efter fødslen, indtil bækkenbunden er strammet op igen, bryster begynder at hænge, jeg fik appelsinhud på ballerne (but whyy?
), min tandlæge siger at mange nybagte mødre får huller i tænderne pga øget slikindtag og manglende tandbørstning, man får sorte kroniske rander under øjnene pga manglende søvn.. tjah listen er lang. Men altså. En baby er SÅ nuttet at man kun ser på den, og det gør alle andre heldigvis også! Og din mand elsker dig fordi du har bygget sådan et mirakel inde i dag, og det opvejer alle de småskavanker man ellers har pådraget sig
Anmeld
Citér