Blebukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2019

Pb18

Profilbillede for Pb18

Førstegangsmor her har brug for hjælp 

Jeg har arvet en rest (ubrugte) blebukser og jeg kan simpelthen ikke se det smarte i dem så jeg tænker at jeg har overset en funktion 

Det er libero. Hvordan får man dem af uden at få lort ned ad benene på bebs? Så vidt jeg kan se kan de ikke åbnes i siden.. Og den strimmel der er på bagsiden, hvordan justerer man bleen med den? 

Håber at I kan hjælpe - føler mig totalt dum her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2019

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kommer lillesøster
Pb18 skriver:

Førstegangsmor her har brug for hjælp 

Jeg har arvet en rest (ubrugte) blebukser og jeg kan simpelthen ikke se det smarte i dem så jeg tænker at jeg har overset en funktion 

Det er libero. Hvordan får man dem af uden at få lort ned ad benene på bebs? Så vidt jeg kan se kan de ikke åbnes i siden.. Og den strimmel der er på bagsiden, hvordan justerer man bleen med den? 

Håber at I kan hjælpe - føler mig totalt dum her 

De er typisk brugt til lidt større børn, hvor de kan være virkelig smarte.

Når man skifter dem, så river man den bare op i siden, og skifter derefter som en normal ble. - Det er ret nemt at få det revet i stykker så de er til at få af. Jeg tænker at strimlen på bagsiden er til at lukke den brugte ble med når du har pakket den sammen efter skift. Det er et par år siden min datter brugte ble, så jeg er lidt usikker på det sidste. 

Jeg var glad for buksebleer da min datter nåede den alder hvor hun helst ikke ville ligge ned under bleskift, og særligt da hun begyndte at interessere sig for potten/toilettet, fordi det var nemt at få den på igen hvis den stadig var tør efter et pottebesøg. 

Anmeld Citér

27. marts 2019

Pb18

Profilbillede for Pb18
MummiT skriver:

De er typisk brugt til lidt større børn, hvor de kan være virkelig smarte.

Når man skifter dem, så river man den bare op i siden, og skifter derefter som en normal ble. - Det er ret nemt at få det revet i stykker så de er til at få af. Jeg tænker at strimlen på bagsiden er til at lukke den brugte ble med når du har pakket den sammen efter skift. Det er et par år siden min datter brugte ble, så jeg er lidt usikker på det sidste. 

Jeg var glad for buksebleer da min datter nåede den alder hvor hun helst ikke ville ligge ned under bleskift, og særligt da hun begyndte at interessere sig for potten/toilettet, fordi det var nemt at få den på igen hvis den stadig var tør efter et pottebesøg. 

Tak  de passer min datter på 6 måneder men jeg prøver at gemme dem lidt endnu før jeg bruger resten og så må jeg prøve at rive dem op 

Anmeld Citér

27. marts 2019

Missyou

Profilbillede for Missyou

De er lige til at rive op i siden så du kan tage dem af som en alm ble. Strimlen bagpå er tape der kan bruges når du vil rulle bleen sammen bagefter ☺️ Vi brugte dem allerede fra de nåede kravlealderen for de er så meget mere behagelige og fleksible end almindelige bleer ☺️

Anmeld Citér

27. marts 2019

MummiT

Profilbillede for MummiT
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kommer lillesøster
Pb18 skriver:

Tak  de passer min datter på 6 måneder men jeg prøver at gemme dem lidt endnu før jeg bruger resten og så må jeg prøve at rive dem op 

Nå ja, dengang foretrak jeg også en almindelig ble. Vi brugte buksebleer meget fra hun var ca 1½ år, måske lidt tidligere, men ikke meget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.