Plantarium

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2019

Sujan

Hej

vi skal en tur i planetariet. Har aldrig været der, så håber i kan hjælpe. 

Er det en heldagsoplevelse? Eller er det forholdsvis hurtigt overstået. Hvad med mad? Kan man købe børnevenlig mad derinde??? Eller må man medbringe egen mad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Nu er det mange år siden, jeg var der sidst.. Men det er ikke så stort.. Ikke en heldagsoplevelse, men super hyggeligt.. Og så vil jeg råde dig til at se en film eller noget derinde.. Det er en fed oplevelse.. Mad kan jeg desværre ikke svare på, men mener ikke, at der er mad derinde, og man må vist heller ikke spise der.. Men er ikke helt sikker.. Måske du kan finde noget på hjemmesiden?

Anmeld Citér

26. marts 2019

Sujan

Unicorn1 skriver:

Nu er det mange år siden, jeg var der sidst.. Men det er ikke så stort.. Ikke en heldagsoplevelse, men super hyggeligt.. Og så vil jeg råde dig til at se en film eller noget derinde.. Det er en fed oplevelse.. Mad kan jeg desværre ikke svare på, men mener ikke, at der er mad derinde, og man må vist heller ikke spise der.. Men er ikke helt sikker.. Måske du kan finde noget på hjemmesiden?

Tak for svar:-) Ja vi skal se nogle film derinde:-) 

der står intet på hjemmesiden, har tjekket det hele igennem.. 

Anmeld Citér

26. marts 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Sujan skriver:

Tak for svar:-) Ja vi skal se nogle film derinde:-) 

der står intet på hjemmesiden, har tjekket det hele igennem.. 

Hmm ja okay.. Men mener ikke, at man kan spise derinde 

Anmeld Citér

26. marts 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det er et par år siden jeg har været der. Bestemt ikke en heldags-oplevelse, men det er OK. Filmene er flotte og et must. Deres udstilling er noget gammeldags og efter min mening en anelse kedelig. Men det kan være den er blevet peppet op siden.

Men bestemt et besøg værd omend kun i nogle timer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.