Dagpleje Sydfyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. marts 2019

Anonym trådstarter

Hej alle sammen ! 

Jeg håber på der sidder nogen med erfaringer fra både kommunale og private dagplejere i Svendborg. Mit barn nr. 2 skal skrives op og vi er meget i tvivl da vi ikke kender ret meget til nogen dagplejere da de vi kender nu er pensioneret. 

Kender i nogle skønne dagplejere? 

God aften !  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2019

Anonym

Nu er jeg ikke fra området. Men jeg tænker heller ikke der er stedet, at søge information. Jeg er ikke dagplejer, men jeg ville være ked af, at være er emne som blev diskuteret på en hjemmeside. 

Måske du kan forhøre dig i lokalområdet - tag åå besøg hos de forskellige dagplejere og mærk efter hvordan du har det i maven  

pøj pøj med det

Anmeld Citér

26. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er jeg ikke fra området. Men jeg tænker heller ikke der er stedet, at søge information. Jeg er ikke dagplejer, men jeg ville være ked af, at være er emne som blev diskuteret på en hjemmeside. 

Måske du kan forhøre dig i lokalområdet - tag åå besøg hos de forskellige dagplejere og mærk efter hvordan du har det i maven  

pøj pøj med det

Sikke du hurtigt kunne få vendt noget meget uskyldigt til en heksejagt. Jeg har ingen intentioner om at diskutere negative tanker eller følelser om diverse dagplejemødre. Søger positive historier om dagplejemødre, såvel som jeg kunne søge lignende om en murermester. 

Anmeld Citér

26. marts 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kender ikke noget til dit område, men hos vores lokale dagplejegruppe må man gerne komme forbi, når de er i legestue eller gymnastiksalen, så man kan møde de forskellige dagplejemødre og se, hvem man har bedst kemi med. De er alle søde kvinder, men også meget forskellige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.