Nogen der ved hvad det her er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
4 svar
2 synes godt om
25. marts 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus

Vores søn på 2 år fik for 3 dage siden 2 røde pletter, 1 på maven og 1 på kinden. Først tænkte vi at det enten var pga insektbid eller kommende skoldkopper men nu ved vi ikke hvad det er.

Der er kommet lidt flere til, især i ansigtet så vi tænker ikke at det kan være insektbid. Ved ikke om det kan være skoldkopper men har læst at der skal komme tydelige blærer, knopper på kroppen også og en del flere pletter. 

Nogen der har en ide om hvad det kan være?

De virker ikke til at genere ham. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2019

Missyou

Jeg synes det ligner skoldkopper

Anmeld Citér

25. marts 2019

Rixus

Profilbillede for Rixus
Missyou skriver:

Jeg synes det ligner skoldkopper

Men burde de ikke komme hurtigere eller med flere knopper? Han har kun 5-6 knopper  

Anmeld Citér

25. marts 2019

AnoMor

Rixus skriver:

Men burde de ikke komme hurtigere eller med flere knopper? Han har kun 5-6 knopper  

Ikke nødvendigvis. Nogen får ikke så mange men kan så få dem igen senere.  

Anmeld Citér

25. marts 2019

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Rixus skriver:

Vores søn på 2 år fik for 3 dage siden 2 røde pletter, 1 på maven og 1 på kinden. Først tænkte vi at det enten var pga insektbid eller kommende skoldkopper men nu ved vi ikke hvad det er.

Der er kommet lidt flere til, især i ansigtet så vi tænker ikke at det kan være insektbid. Ved ikke om det kan være skoldkopper men har læst at der skal komme tydelige blærer, knopper på kroppen også og en del flere pletter. 

Nogen der har en ide om hvad det kan være?

De virker ikke til at genere ham. 

Hej

Uden at være læge så syntes jeg umiddelbart ikke, at det ligner skoldkopper. Min datter fik tre på maven i onsdags, hvor vi var lidt i tvivl. Onsdag aften havde hun 5. Fredag morgen havde hun 15. Og lørdag morgen var der så mange, at man ikke kan tælle dem. Og der er stadig flere på vej. 2 af dem blev allerede til blære i løbet af onsdagen.. Og med de andre er det også gået hurtig med at blive fyldte.

Men jeg ville da holde øje med det, og se tiden an.

Jeg har lige vedhæftet billeder af hendes. Så kan du jo se om det ligner. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.