Hvad kan det være ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.662 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. marts 2019

Anonym trådstarter

Da jeg ikke har mulighed for læge før om nogrt tid (og jeg ikke tænker det er akut) så ville jeg høre om nogle har prøvet dette?

Mit øre er beklædt tørt/hårdt på den ydre øremusling. Det er ømt og kan med (meget) besvær pille det tørre lag af men det er der igen dagen efter. 

(En form for ekssudat altså). Når det hårde lag er på er jeg nærmest følelses på området? 

På billedet kan man øverst se det (resten af øret har jeg lige pillet det af)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2019

Mo9ca:)

Anonym skriver:

Da jeg ikke har mulighed for læge før om nogrt tid (og jeg ikke tænker det er akut) så ville jeg høre om nogle har prøvet dette?

Mit øre er beklædt tørt/hårdt på den ydre øremusling. Det er ømt og kan med (meget) besvær pille det tørre lag af men det er der igen dagen efter. 

(En form for ekssudat altså). Når det hårde lag er på er jeg nærmest følelses på området? 

Hmm, ekssudatHvad betyder det? Eksem mon?

Ud fra billedet er det lidt svært at se hvor det tørre lag sidder. Men udfra din beskrivelse lyder det som enten svamp eller eksem.

Klør det forresten?

Mvh. Monica

Anmeld Citér

26. marts 2019

Mo9ca:)

Anonym skriver:

Det kunne også være en bums, igen udfra din beskrivelse og billedet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.