Pusletaske.. Nødvendigt..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.069 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

MorTilGustav

Ja, som overskriften siger er jeg lidt i tvivl om hvorvidt det egentlig er nødvendigt med en decideret pusletaske?
Kan en "normal" taske bruges eller er det nødvendigt med de ekstra rum osv der er i sådan en pusletaske..? De er jo ret dyre, men KAN jo findes til ca 150-200 kr når de er brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Mie A

Jeg vil mene at en normal taske er fin nok

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Cecilia84 skriver:

Ja, som overskriften siger er jeg lidt i tvivl om hvorvidt det egentlig er nødvendigt med en decideret pusletaske?
Kan en "normal" taske bruges eller er det nødvendigt med de ekstra rum osv der er i sådan en pusletaske..? De er jo ret dyre, men KAN jo findes til ca 150-200 kr når de er brugt

Jeg synes en rigtig pusletaske er at smide 6-7 hundrede kr ud af vinduet. Den er ligeså unødvendigt som et bade termometer!!!!! Jeg har vare en helt alm. sports taske med det hele i... mindst ligeså smart!!!

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Cecilia84 skriver:

En pusletasker er ikk livs nødvendig!!
Jeg har en ja(arvet), men hvis jeg ikke havde kunne jeg sagtens nøjes med en alm taske.

Anmeld

19. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg har altid haft en pusletaske.... men nej det er faktisk ikke nødvendigt.

til de billige barnevogne hører der ofte en med....og det er derfor jeg ofte er endt med en.

Anmeld

19. oktober 2009

Ayasmor

jeg synes bestemt heller ikke det er pengene værd.. bruger selv en helt normal håndtaske (af den store slags).. En jeg fandt til 50 kr. fordi at den var falmet lidt i farven.. Så her kan du skam spare rigeligt.. Så længe den bare er stor nok til at du kan have det nødvendige med til lillemanden, så er det helt fint..

Anmeld

19. oktober 2009

Hjaltesmor

Min svigermor har syet en til os, der kan klappes ud, så han kan pusles på midten, hvor hun har polstret med pladevat, så han ligger behageligt og kan pusles overalt.

Problemet med de pusletasker, man køber, er (udover prisen), at de tit er meget feminime. Det var ikke helt tilfredsstillende herhjemme, hvor det stortset altid er far, der skifter, og det derfor mest er hanstaske.

Hvis man køber et folde ud underlag eller sådan noget, som man kan pusle på, vil jeg mene, at man sagtens kan bruge en almindelig taske. Min råd er:

1. jo større, jo bedre

2. mange rum, så det hele ikke roder

3. et blød voksdugsunderlag til at pusle på ( så kan det tørres af). Sy evt to stykker voksdug sammen so en rektangelformet, flad pude og fyld det med pladevat. Super nemt, praktisk og behageligt for den lille

4. sørg for, at pusleunderlaget kan vaskes eller tørres af, da det ofte vil skulle ligge på ulækre toiletgulve eller puslepladser, når man er ude i butikscentre, museer, biografer eller andre steder, hvor hygiejnen ved puslepladsen ikke er i top. Eller der måske ikke er en pusleplads, og man må pusle på gulvet

Anmeld

19. oktober 2009

Misjelle

Vi bruger også bare en almindelig sportstaske .

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Når man køber barnevogn, er der i nogen tilfælde at der følger en med sammen med vognen...

Jeg bruger flittigt pusletasken... og til tider sportstasken i stedet for..

Det er noget man vurdere helt selv, hvad man vil bruge...

Anmeld

20. oktober 2009

Lærke90

Jeg har godt nok købt en pusletaske, men den var også sat en del ned fra før pris.

Købte den fordi jeg ikke har fået en taske i hundrede år og synes at den var rigtig lækker. Men synes langt fra det er nødvendigt, hvis man bare har en anden taske til at lægge tingene i. Havde jeg så desværre ikke, da jeg gerne vil have noget med en flere lommer i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.