Sikke en overskrift 
Jeg skal giftes om 2 mdr fra på mandag. Pyha! Vi skal "bare" giftes på rådhuset, da vi ikke har råd til det hele store. Ikke at kirken koster penge, men vi ville have det sært med at giftes i kirke og ikke rigtig holde noget efter. Så nu tager vi rådhuset og inviterer familien ud at spise efterfølgende :-)
Og altså. Nu er det ikke fordi, at det er forbudt at blive gift fordi man er overvægtig. Men jeg er skuffet over, at jeg ikke nåede at blive bare lidt mindre inden den dag. Det var som hos mange andre et mål, men det er faldet sammen med at vores liv er vendt fuldstændig om. Vi er gået fra at begge studere, gå meget hjemme og have masser af tid til begge at blive færdige, komme på arbejdsmarkedet, mig i vikariat med flytninger, skulle håndtere livet med to jobs - ham med skiftende vagter - og 3 børn. Og jeg har hånden på hjertet været for træt og ikke haft det overskud det krævede for mig at tabe mig. For det kræver meget grundet det problematiske forhold jeg har til mad.
Summa summarum. Jeg VED jeg bliver ked af billederne den dag. Men jeg vil gerne gøre hvad jeg kan for at være smuk. Så jeg ville høre, om i har nogle tips til hvordan jeg klæder mig og ser bedst ud den dag mange kilo til trods? Jeg lægger selv makeup, det er en hobby jeg har og er god til, men sådan hår, tøj osv..
Hvis i har nogle råd, ville jeg blive glad!
Anmeld
Citér