Peet400 skriver:
j Piger
Jeg har tænkt over, at den "gamle forvrængede" holdning, at man kun skal være i et parforhold, med bolig, økonomiske forpligtigelser kun duer som den eneste løsning for at have nærkontakt, ømhed, omsorg, venskab og sex. Den moderne verden er desværre i mit optik blevet, så man i L A N G tid skal gå og mangle disse esentielle følelser og oplevelser, indtil man har fundet mr. eller mrs right?? det kan da tage årevis måske enda mange år før man måske kommer ud af hullet og får vedligeholdt disse dejlige oplevelser i ens tilværelse. Min holdning er, at man "starter på et "Friends with bennefits" som så kan udvikle sig til mere, som man lærer hinanden at kende. Jeg har min dejlige hverdag, og slikker de økonomiske og menneskelige sår efter et ægteskab. Jeg er ved at være på toppen, derfor er denne henvendelse. Jeg er villig til at risikere, at min FWBF finder en anden under forløbet. Men heller lidt hygge eller være alene og miste følelsen. Er der nogen der har foreslag, eller ønsker om det samme som mig? hører gerne meningen fra jer. Måske har i en ide, hvor der findes piger, eller en pige der har brug for og ønsker ovenstående også? vh P fra Odense
Jeg er oprigtigt nysgerrig: Du skriver, at det i den moderne verden er blevet sådan, at man skal undvære nærkontakt, ømhed og sex, indtil man finder den rette. Jeg ser det præcist modsatte - at det i vores tid er både legalt og ganske udbredt, at man ikke forpligter sig på hverken ægteskab eller langtidsforhold eller fælles økonomi, før man eventuelt bliver klar over og klar til at involvere sig yderligere med en date, en bolleven, en sexpartner. Og historisk set har vi da aldrig haft flere muligheder for at “se hinanden an” uden at blive fordømt end nu?
Af samme grund ligger verden åben for dig i forhold til at finde dét, du søger. Mine single-bekendte og -venner går på Tinder og andre tilsvarende sider for at finde mulige partnere, om det så er for en aften, en kort periode eller, hvis kemien er der for at blive, en rum tid.
Anmeld
Citér