Friends with bennefits

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.770 visninger
8 svar
33 synes godt om
22. marts 2019

Peet400

j Piger

Jeg har tænkt over, at den "gamle forvrængede" holdning, at man kun skal være i et parforhold, med bolig, økonomiske forpligtigelser kun duer som den eneste løsning for at have nærkontakt, ømhed, omsorg, venskab og sex. Den moderne verden er desværre i mit optik blevet, så man i L A N G tid skal gå og mangle disse esentielle følelser og oplevelser, indtil man har fundet mr. eller mrs right?? det kan da tage årevis måske enda mange år før man måske kommer ud af hullet og får vedligeholdt disse dejlige oplevelser i ens tilværelse. Min holdning er, at man "starter på et "Friends with bennefits" som så kan udvikle sig til mere, som man lærer hinanden at kende. Jeg har min dejlige hverdag, og slikker de økonomiske og menneskelige sår efter et ægteskab. Jeg er ved at være på toppen, derfor er denne henvendelse. Jeg er villig til at risikere, at min FWBF finder en anden under forløbet. Men heller lidt hygge eller være alene og miste følelsen. Er der nogen der har foreslag, eller ønsker om det samme som mig? hører gerne meningen fra jer. Måske har i en ide, hvor der findes piger, eller en pige der har brug for og ønsker ovenstående også? vh P fra Odense

Anmeld Citér

22. marts 2019

Abracadabra

Peet400 skriver:

j Piger

Jeg har tænkt over, at den "gamle forvrængede" holdning, at man kun skal være i et parforhold, med bolig, økonomiske forpligtigelser kun duer som den eneste løsning for at have nærkontakt, ømhed, omsorg, venskab og sex. Den moderne verden er desværre i mit optik blevet, så man i L A N G tid skal gå og mangle disse esentielle følelser og oplevelser, indtil man har fundet mr. eller mrs right?? det kan da tage årevis måske enda mange år før man måske kommer ud af hullet og får vedligeholdt disse dejlige oplevelser i ens tilværelse. Min holdning er, at man "starter på et "Friends with bennefits" som så kan udvikle sig til mere, som man lærer hinanden at kende. Jeg har min dejlige hverdag, og slikker de økonomiske og menneskelige sår efter et ægteskab. Jeg er ved at være på toppen, derfor er denne henvendelse. Jeg er villig til at risikere, at min FWBF finder en anden under forløbet. Men heller lidt hygge eller være alene og miste følelsen. Er der nogen der har foreslag, eller ønsker om det samme som mig? hører gerne meningen fra jer. Måske har i en ide, hvor der findes piger, eller en pige der har brug for og ønsker ovenstående også? vh P fra Odense

Tinder, dating.dk eller en af de tusind andre muligheder online? Tror, at succesraten er højete dér end på et site målrettet gravide og mødre til mindre børn - andelen af kvinder i parforhold er nok en del højere hér end på tinder...

Anmeld Citér

22. marts 2019

Rockertand

Peet400 skriver:

j Piger

I bund og grund vil du være sugardaddy uden at betale for det? 

Anmeld Citér

22. marts 2019

AnoMor

Profilbillede for AnoMor
Rockertand skriver:

Næh han vil have en bolle ven uden forpligtelser 

Anmeld Citér

22. marts 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej. Så er man jo netop ikke sugardaddy så gør man det som kvinde fordi man har lyst, ikke fordi man kan få noget ud af det  

Jeg har da haft masser af bollevenner i løbet af mit singleliv nogen af dem er mine bedste venner idag, en anden er min kæreste  

TS, tinder eller happn er et godt bud. Det kan være super anstrengende i længere perioder ad gangen, men så må man lige tage en pause men jeg har mødt skønne mennesker derigennem  

Anmeld Citér

22. marts 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Peet400 skriver:

j Piger

Jeg er oprigtigt nysgerrig: Du skriver, at det i den moderne verden er blevet sådan, at man skal undvære nærkontakt, ømhed og sex, indtil man finder den rette. Jeg ser det præcist modsatte - at det i vores tid er både legalt og ganske udbredt, at man ikke forpligter sig på hverken ægteskab eller langtidsforhold eller fælles økonomi, før man eventuelt bliver klar over og klar til at involvere sig yderligere med en date, en bolleven, en sexpartner. Og historisk set har vi da aldrig haft flere muligheder for at “se hinanden an” uden at blive fordømt end nu? 

Af samme grund ligger verden åben for dig i forhold til at finde dét, du søger. Mine single-bekendte og -venner går på Tinder og andre tilsvarende sider for at finde mulige partnere, om det så er for en aften, en kort periode eller, hvis kemien er der for at blive, en rum tid. 

Anmeld Citér

22. marts 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rockertand skriver:

Hvad? Mig bekendt har kvinder også lyst til sex, og mange singlekvinder stiler netop efter en relation som den nævnte. Hvad ville du have skrevet, hvis en kvinde havde stillet spørgsmålet? At hun ville sugardate uden at få noget for det? Hedder det egentlig ikke bare at date? 

Anmeld Citér

1. april 2019

Peet400

Wow super tak for svarene.. det var brugbart.. og åbnede øjnene for mig.. tak tøzer.. knuz Peter:-)

Anmeld Citér

27. december 2020

snut

Ej. Så er man jo netop ikke sugardaddy så gør man det som kvinde fordi man har lyst, ikke fordi man kan få noget ud af det  

Jeg har da haft masser af bollevenner i løbet af mit singleliv nogen af dem er mine bedste venner idag, en anden er min kæreste  

TS, tinder eller happn er et godt bud. Det kan være super anstrengende i længere perioder ad gangen, men så må man lige tage en pause men jeg har mødt skønne mennesker derigennem  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.