Hej!
Jeg står i en forvirret situation og er lidt bange..
Jeg blev insemineret for første gang d. 6 marts efter over et års forsøg med min mand. Vi er på ferie nu så kan ikke få noget bekræftet med blodprøve.. det første billede er på 12. Dagen efter insemination. Det andet billede er på 14. dagen. Selvom det var tydeligt at jeg var gravid, da testen blev tydeligere, havde jeg alligevel mine tvivl, da det er svært at tro på den endelig er det.. det tredje billede er taget i dag, 16 dagen efter insemination.. og jeg burde have fået mens i dag, hvis ikke jeg var gravid. Men det har jeg ikke. Hvorfor ser testen så underlig ud? Det at test stregen er blevet svagere kan vel betyde spontan abort, men hvorfor er kontrol stregen også lidt underlig?? Er det bare mig? Hvad kan dette betyde? Er så bange for der er sket en spontan abort. Skulle til at fortælle manden det i dag, hvis mens udeblev og testen blev endnu mere positiv.. Men nu er jeg bare forvirret.. håber på at høre noget godt 

Ps. De to første tests havde jeg resten på eftermiddag/aften urin. Og den sidste på morgenurin
12 dagen
14 dagen
16 dagen