God ammepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2019

Tinstin

Hej.

Jeg leder efter en god ammepude til en nyfødt. Jeg har en ammepude fra fossflakes, som jeg brugte, da jeg ammede min store søn,  men  den blev hurtigt flad. Måske kunne den ikke tåle at blive vasket, men det er jo nødvendigt.

Jeg leder nu efter en ammepude, der ikke bliver flad og som kan holde en lille baby så højt oppe, som det er nødvendigt. Hvor man ikke hele tiden skal rette på puden, men som holder formen. Og som kan tåle at blive vasket + tørretumblet jævnligt uden at miste formen. Ret store krav - findes de?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2019

Camillos

Tinstin skriver:

Hej.

Jeg leder efter en god ammepude til en nyfødt. Jeg har en ammepude fra fossflakes, som jeg brugte, da jeg ammede min store søn,  men  den blev hurtigt flad. Måske kunne den ikke tåle at blive vasket, men det er jo nødvendigt.

Jeg leder nu efter en ammepude, der ikke bliver flad og som kan holde en lille baby så højt oppe, som det er nødvendigt. Hvor man ikke hele tiden skal rette på puden, men som holder formen. Og som kan tåle at blive vasket + tørretumblet jævnligt uden at miste formen. Ret store krav - findes de?

Hmmm altså jeg har en doomo den har vundet bedst i test og jeg har virkelig været glad for den. Den former sig efter baby og bliver ikke flad den er god ergonomisk også for mor. Der er aftageligt betræk på som kan vaskes. Den kan godt håndvaskes og hænges til tørre men ikke tørre tumbles. Men vask af betrækket bør være nok. 

Anmeld Citér

12. juni 2019

SaraSofie

Jeg kan anbefale at kigge på listen her LINK SLETTET AF MODERATOR 

Vi har selv ammepuden fra Ergobaby og den er simpelthen fantastisk! Inden vi fik vores egen, prøvede jeg en ammepude hos en veninde, inden vi var nede i en butik og prøve et par stykker der. Da jeg først fik Ergobaby i hånden, var der dog ingen tvivl - den er simpelthen fremragende!

Anmeld Citér

30. juli 2019

louise2700

Vi har selv benyttet en ammepude fra Filibabba, som fint er 

Det jeg selv bemærket var, at den er lavet af 100 % økologisk bomuld, hvilket for mig er relevant, da vi går selv går meget op i økologi og miljøbevidste materialer og produkter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.