Fortnite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor lang tid bruger dit barn på Fortnite hver dag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

952 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2019

Anonym trådstarter

Min dreng på 9 elsker spillet Fortnite. Hvis det stod til ham, kunne han spille det dagen lang og natten med. Har du et barn, der spiller spillet og i så fald hvor lang tid spiller han/hun om dagen ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Min dreng på 9 elsker spillet Fortnite. Hvis det stod til ham, kunne han spille det dagen lang og natten med. Har du et barn, der spiller spillet og i så fald hvor lang tid spiller han/hun om dagen ? 

Mine børn på 4, 6 og 9 spiller det engang imellem. Men det er kun når vi selv spiller med  (de små spiller creativ mode så de bare bygger noget og hygger sig med at ødelægge det igen) 

så i hverdagen er det sjældent og max 1 time. Men i weekenderne kan de nogengange godt sidde 3 timer.  (Har stemt 0-1 time) 

Den ældste har købt selve grundspillet og det er som regel det han spiller. (Kæmper med andre mod zombier, i stedet for mod andre) 

hvis det nu havde været scrap mecanic, Roblox eller minecraft så kunne de sagens spille hele dagen, hver dag, hvis de fik lov. 

Anmeld Citér

21. marts 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn på 12, spiller i hverdagen mellem 0-1

Anmeld Citér

21. marts 2019

Anonym

Min søn spillede det i foråret. (11 år) Ikke dagen lang, for det fik han ikke lov til, men jeg kunne mærke han blev anderledes af det. Ville hele tiden spille hvis han fik lov. Det ødelagde faktisk tildels forår/sommeren for os. Det konstante talen om og spørgen til fortnite, surmulethed over et nej og de der mooves som vi virkelig ikke orkede at se på mere. Jeg føler han spildte tiden på det. 

Vi fik talt meget om det og den dag i dag føler jeg vi har vores søde dejlige initiativrige dreng tilbage igen. Han har slettet spillet og er glad for den beslutning nu. Jeg har ikke før oplevet at et spil på den måde har overtaget opmærksomheden. Det skræmte mig..(og ham..)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.