alle sammen
Jeg blev insemineret d. 6. Og tog en graviditets test 12 dage efter insemination/14 dage efter Ovitrelle. Tog en igen dagen efter som så ligesådan ud. Hverken tydeligere eller svagere. Det var så 13 dage efter insemination og 15 dage efter Ovitrelle. Jeg rejste på ferie for 3 dage siden. Mit spørgsmål er: hvor mange dage efter Ovitrelle skal der gå, før man er sikker på, at det ikke er dèt testen har fanget? Tør simpelthen ikke at blive glad, hvis ikke det er stensikkert. Og kan jo ikke lige få taget blodprøve for at få det bekræftet, rejser først hjem om en uge.. og uvidenheden samt ventetiden piner mig, så jeg ikke kan nyde ferien.. jeg burde få min mens om 2 dage. Men jeg tør alligevel ikke at gå efter det, eftersom jeg har læst, at rejsen kan forsinke ens mens. Men gælder det også, hvis man har været i behandling med Ovitrelle? Fordi så er det jo heller ikke en garanti for graviditet, hvis min mens udebliver om 2 dage.. og et andet spørgsmål: kan en rejse også påvirke hvor længe Ovitrelle bliver i kroppen? Nok et dumt spørgsmål men jeg bliver ved med at tænke om det kunne være en mulighed.. fordi så ville det give mening at testen har fanget Ovitrellen som jeg stadig har i kroppen efter 15 dage. Jeg har ikke testet i dag. Heldigvis er testene meget billige her, så tænker at købe en masse og teste løs de næste mange dage..
Men hvad mener I? Kunne det være en falsk positiv eller kan jeg begynde og blive glad og fortælle manden det ?
PS. Har VIRKELIG ømme bryster både i ydersiden og indersiden (mod kavalergangen). Men det kan vel også komme før ens mens